ויראלי

מרגש: ניימאר ולבנדובסקי במחווה מדהימה לילדי עוטף עזה

כוכבי הכדורגל ניימאר ורוברט לבנדובסקי, שלחו חולצות חולצות חתומות וברכות לילדי העוטף, כאשר הכוכב הפולני של ברצלונה הגדיל לעשות ומלבד אביזרים נוספים ששלח לילדים בעוטף, שהעביר כמה קטעי וידאו עם מילות תמיכה ועידוד למספר ילדים שאיבדו את יקיריהם, ביניהם אריאל, בן ה-13 מנחל עוז, שאיבד את משפחתו בטבח הנוראי
מערכת ice |  3
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)
מלחמת "חרבות ברזל" הגיעה היום (שישי) ליומה ה-35 של לחימה קשה, לאחר הפשיטה של מרצחי החמאס על יישובי העוטף והסביבה, מה שהביא להירצחם של למעלה מ-1,400 אנשים, כאשר לפחות 239 חטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס.
בתוך כך, ישנן מחוות מרגשות מאוד שאנו רואים מדי יום כלפי תושבי ישראל בכלל ועוטף ישראל בפרט, ולא רק מהארץ, גם כוכבים מהעולם נרתמים למשימה. אחד מהם הוא רוברט לבנדובסקי, כוכבה הפולני של קבוצת הכדורגל ברצלונה ולשעבר בבאיירן מינכן, שלח מספר חולצות חתומות ואביזרים נוספים לילדים בעוטף עזה וריגש אותם מאוד.
בנוסף על כך, חלוצה של ברצלונה גם העביר כמה קטעי וידאו עם מילות תמיכה ועידוד למספר ילדים שאיבדו את יקיריהם, ביניהם אריאל, בן ה-13 מנחל עוז, שאיבד את משפחתו בטבח הנוראי. כך חשף לראשונה שי לוגסי.
וזה ממש לא הכוכב היחיד. גם ניימאר, כוכבה הברזילאי של ברצלונה לשעבר, שלח חולצות חתומות לילדי עוטף עזה וגרם להם לקצת נחת בימים הקשים ביותר בחייהם, כשהם מפונים מביתם, הרחק מהמקום בו חוו את התופת הקשה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    6 מיליון
    סטיב המגניב 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבנדובסקי שונה מסבא שלו אני מבין
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    מעריץ של ניימאר 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עד עכשיו אמרתי לעצמי ניימאר רוב הסיכויים אוהב ישראל כי בשנת 2014 שבא עם ברצלונה הוא ומסי כיבדו אפילו ושמו כיפות והתפללו לכותל שזה לא מובן מאליו המחווה היפה הזאת כי הם נוצרים בנוסף בשנת 2020/2021 מעריץ ישראל עשה סרטון ששאל אותו אם הוא אוהב את ישראל, ניימאר אם אני לא טועה שאל: ״אמרת ישראל?״ ואז אם אני לא טועה הבחור שצילם אמר ״כן״ ואז הוא ישר בלי היסוס מאה אחוז אמר: ״אני אוהב את ישראל בחיוך״ , חבל שישראלים יורדים עליו בגלל הטענה שהוא מזייף פציעות, כי הוא תומך בנו ועזבו מפורסמים אין הרבה בעולם שתומכים בנו, אנחנו צריכים להעריך את זה.
    סגור
  • רחרחרורור
    אופיר 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צודק
    סגור