ויראלי

מיכל הקטנה מתפרקת ביום הולדתה: "תרחם עלינו, אתה שומע אותי?"

כוכבת הילדים מיכל הקטנה, התפרקה בחגיגות יום הולדתה ה-41: "אני עוצמת את העיניים, מתחננת בתפילות חזקות לשמיים, לוקחת על עצמי את השבת. בבקשה אלוהים שבשמים, תחזיר אלינו את כל החטופים והחטופות. תבטיח לנו שזו המלחמה האחרונה. אנחנו העם המובחר שלך. למדנו את זה בדרך הקשה. ריחמת עלינו, אנחנו אסירי תודה"
מערכת ice |  2
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
כוכבת הילדים מיכל ויצמן, שידועה בשם הבמה שלה מיכל הקטנה, העלתה היום (חמישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, לרגל יום הולדתה ה-41, בו היא תיעדה עצמה עם עיניים בוהקות וכיסוי ראש, מדליקה נרות.
בסטורי שהעלתה כתבה ויצמן: "9/11 - היום שבו נולדתי. אני כל שנה מחכה ליום ההולדת שלי לחגוג את התיקון שלי, לעשות את השליחות שלי, לומר תודה ולהיות בשמחה, לבקש משאלות ולאחל ברכה לשנה החדשה. גם הפעם חיכיתי".
מיכל הקטנה המשיכה: "אבל אין לי נרות, אין בי חגיגה, יש בי תפילה, אין סביבי חברים, יש סביבי מלאכים. אני עוצמת את העיניים, מתחננת בתפילות חזקות לשמיים, לוקחת על עצמי את השבת. בבקשה אלוהים שבשמים, תחזיר אלינו את כל החטופים והחטופות, למשפחות שמחכות ומתגעגעות, שרק רוצות לחבק ולאהוב".
מיכל הקטנה הוסיפה: "תשמור על החיילים שלנו שעוטפים אותנו בשמירה וביטחון שיחזרו אלינו בשלום. תעשה שיהיה בינינו אור גדול, שלום ואמונה ושאין עוד מלבדך. תבטיח לנו שזו המלחמה האחרונה. תן לנו לכל המדינה שלווה ואהבה, לגדל את ילדינו בשקט ובאחווה. תמחק את הימין ושמאל, שנהיה מאוחדים, מחוזקים ולומר לך תודה על שבחרת בנו להיות יהודים גאים".
לסיום כתבה: "אנחנו העם המובחר שלך. למדנו את זה בדרך הקשה. ריחמת עלינו, אנחנו אסירי תודה. לא נאכזב אותך, נשמור על ילדינו, על מה שיש לנו. תרחם עלינו, תשחרר את חטופינו. סליחה, מחילה. אנחנו העם שלך, הילדים שלך, אתה שומע אותי? אני אוהבת אותך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיכל הנשמה שיתקבלו תפילותייך בשמיים
    סיגל 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסימה
    סגור
  • 1.
    מה יהיה?
    ניסים 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגברת מתה לתשומת לב, אין שכל אין דאגות.
    סגור