ויראלי

נתן גושן בפוסט קורע לב: "געגועים לילדים שמעולם לא פגשתי"

אף הורה לילדים לא נשאר אדיש למראות הילדים החטופים, ההרוגים והפצועים ואין סיכוי שהתמונות והתיעודים שנראו מה-7 לאוקטובר אי פעם ישכחו. מדי יום אנו נחשפים לעוד ועוד תיעודים מרתיחים וכואבים מאותה שבת שחורה והמחשבה על החטופים שנמצאים כעת בעזה לא נותנת מנוח. הזמר נתן גושן שיתף את מחשבתיו על הילדים החטופים בפוסט קורע לב שפרסם
מערכת ice |  3
נתן גושן (צילום משה שי, פלאש90)
הזמר והיוצר נתן גושן שיתף היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו את מחשבותיו ורגשותיו על הילדים שכעת נמצאים בעזה, לאחר שנחטפו מבתיהם ומשפחותיהם מיישובי עוטף עזה, באותה שבת שחורה שבה פרצו לישראל מחבלי חמאס וביצעו את הזוועות הנוראיות.
"געגועים לילדים שמעולם לא פגשתי", פתח גושן את הפוסט שפרסם והוסיף, "משכיב את הילדה שלי לישון וחושב איפה הם ישנים. לא נשאר לי כלום מהלב". דבריו המרגשים של גושן מצטרפים להמוני מפורסמים שכותבים בימים אלו את אשר על ליבם, וחלקם אף לוקחים חלק פעיל בהסברה ותיווך המציאות להמוני עוקביהם.
 

כזכור, גושן התבטא בזמן המלחמה זו בחריפות נגד הפוליטיקאים כשכתב: "אני לא מבין את המילה ניצחון. אולי זה רק אני, עומדים פוליטיקאים עם דמעות של פיהוק ומבטיחים ניצחון. איזה ניצחון? השיחות על ניצחון מדלגות על אמא ששמעה את הילדה שלה חוטפת יריות בשידור חי, גם לא עבור התצפיתנית שראתה את כל החברות שלה נשחטות, הן יחזרו לה בחלומות, היא כבר לא תנצח שום לילה. גם ילד מהעוטף שקובר משפחה שלמה כבר לא ינצח, במקרה הטוב ישרוד".
"עומדים פוליטיקאים ומבטיחים שהכל יהיה בסדר אחרי ש"ננצח". מנצלים את תשוקת החיים ואת רצון הנקמה שלנו, כדי להרוויח שנות כיסא, כאילו אנחנו לא שמים לב. איזה עלבון. בעולם בו החיים חשובים, כל מי שהפקיר אותנו למוות צריך ללכת הביתה. שייקחו אחריות בדרך החוצה. העם הזה שורד, בגלל שהוא שוכח. אל תשכחו איך הופקרנו, אני מבקש את זה מכם, מעם ישראל. תזכרו הכל. נזכור ולא נשכח". הוסיף גושן באותו הפוסט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יושב בוילה דופק באנגים
    במציאות 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם חייבים להפסיק לתת להם במה יש אנשים שאין להם נכסים וכסף כמוכם
    סגור
  • 2.
    חחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחח 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחחחח פותח את ביתו מה תביא להם באנגים חחחחחח הורס אח שלו בטאבו
    סגור
  • 1.
    אל תצחיק אותנו (ל"ת)
    פחחחחחחצחצ 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור