ויראלי

השחקנית הישראלית מספרת לעולם על הילדה שנחטפה - בשפה הפרסית

משפיענים, שחקנים, זמרים ומפורסמים רבים לוקחים חלק בימים אלו, בניסיונות ההסברה ברחבי העולם, במטרה לתווך את שאירע ב-7 לאוקטובר לאנשים שאינם מכאן ומבינים באמת, עד כמה המתקפה של חמאס הייתה אכזרית. בין החטופים נמצאים עשרות ילדים קטנים וחסרי ישע והשחקנית לירז צ'רכי סיפרה את סיפורה של אחת מהם, בשפה הפרסית
מערכת ice | 
תמונות החטופים (צילום יחצ)
השחקנית והזמרת ממוצא פרסי, לירז צ'רכי, פרסמה היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה, את סיפורה של אביגיל בת ה-3 מכפר עזה, שנחטפה לרצועת עזה על ידי מחבלי חמאס בבוקר ה-7 לאוקטובר, את הסיפור סיפרה צ'רכי בשפה הפרסית, לטובת העלאת המודעות לסיפורם הקשה של החטופים, ובייחוד של הילדים הנמצאים שם.
 

כזכור, מעל 30 ילדים נמצאים בין החטופים שנלקחו לרצועת עזה ונעשים מאמצי הסברה אדירים, בין אם רשמיים ובין אם לאו, להעלאת המודעות בעולם לסיפורם. לצ'רכי יש קהל עוקבים מגוון וחלקם אף מגיע ישירות מאיראן, כך שלפרסום הסרטון בשפה הפרסית יכולה להיות משמעות רבה ואולי לגרום לאנשים רבים שלא נחשפו בעולם לסיפור החטופים, להיחשף אליהם ישירות ממקור ישראלי.
יוזמות רבות להעלאת המודעות מבוצעות בחו"ל, כגון פרסום פוסטרים עם תמונותיהם של החטופים, הארת קירות דיגיטליים בכיכרות ברחבי העולם, קיום אירועים ועצרות  בהם מדברים ישראלים ממשפחות החטופים או ישראלים הרוצים להעלות את המודעות, כל זאת בנוסף למאמצים הדיפלומטיים והתקשורתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה