ויראלי

שופינג אנטישמי באמזון: חולצות עם קריאות למחיקת ישראל

באתר אמזון נמכרים בימים אלו חולצות עם מפת ישראל בצבעי דגל פלסטין, לצד הלוגו 'מהנהר ועד הים פלסטין תשוחרר', שקורא למחיקת מדינת ישראל
מערכת ice |  2
חולצה (צילום אמזון)
מספר מוכרים באמזון מציגים למכירה חולצות תמיכה בפלסטין שמציגות את מפת ישראל צבועה בצבעי דגל פלסטין. על החולצה נכתב: "מהנהר ועד הים פלסטין תשוחרר".  בניגוד למסרי תמיכה בישראל, כאן האימג'ים על החולצה הם של פלסטין בצורת ישראל ולא רשות פלסטינית מופרדת מישראל. הקריאות הברורות על גבי החולצות הן לשחרור פלסטין מידי ישראל. 
נזכיר כי לפני שבועיים פורסם גם כי אתר הקמעונאות הסיני שיין SHEIN, עורר סערה בקרב גולשות ישראליות לאחר שהוצעו בו למכירה דגלי פלשתין בעוד כל ניסיון למצוא דגל ישראל לא נמצא בחיפוש באתר.
חיפוש של צירוף המילים Palestine flag באתר (דגל פלשתין) הוביל בין היתר לעמוד בו הופיע למכירה דגל פלשתין תמורת מחיר 4.25 לירות שטרלינג, שכעת אזל מהמלאי וכן לדגל דומה נוסף שנמכר תמורת 29 ש"ח.
מתחילת המלחמה, עובדים ומנהלים ערבים של הרשת  מתבטאים נגד ישראל ברשתות החברתיות. מהנהלת הרשת נמסר: "קבוצת זארה ישראל מגלה אפס סובלנות לתומכי טרור, החברה ערה למתרחש ברשת ומטפלת לעומק בכל מקרה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לדעתי החולצה זה למוות של פלסטינה
    טלי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולצה בצבע שחור, דווקא נראת לי כי זכר לפלסטינה, שאננה, זייל פלסטינה, אבל זכר לא לברכה
    סגור
  • 1.
    סבבה לי לראות את זה - שונא את אמזון (ל"ת)
    עמית 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור