ויראלי

מאיה בוסקילה נגד הזמרת הישראלית: "את לא מתביישת? עלובת נפש"

מאיה בוסקילה תקפה את הזמרת הישראלית ממוצע טורקי, לילט מנשה: "בושה. היא מרגישה שייכת לעם הטורקי, והיא מקווה ששפיכות הדמים משני הצדדים ייפסקו! באת למדינה שלנו, קיבלו אותך לתוכנית לייצג את ישראל באירוויזיון, לא ייצגת את טורקיה מעולם. מקווה שלא יתנו לך להיכנס לארץ יותר. פשוט עליבות נפש ופחדנות"
מערכת ice |  14
מאיה בוסקילה (צילום אינסטרגם)
הזמרת לינט מנשה, היא זמרת ישראלית ממוצע טורקי שזוכה במשך שנים רבות להצלחה גדולה בטורקיה. לאחרונה עוררה לינט סערה אחרי שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה על רקע מלחמת "חרבות ברזל" שנכנסה היום (שלישי) ליומה ה-25 בו כתבה בין היתר כי "משאלה שהאכזריות ושפיכות הדמים יסתיימו בהקדם האפשרי עבור שני הצדדים".
מי שממש לא נשארה חייבת היא הזמרת מאיה בוסקילה, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו היא תקפה בחריפות את הזמרת לינה מנשה: "בושה, גברת לינט. טוב שהיא לא מסרה את אהבתה לארדואן, ובשיא חוצפתה חסמה כניסה לדף שלה. מעניין למה. היא מרגישה שייכת לעם הטורקי, והיא מקווה ששפיכות הדמים משני הצדדים ייפסקו!".
מאיה בוסקילה המשיכה ותקפה: "תגידי לי, את לא מתביישת? באת למדינה שלנו, קיבלו אותך לתוכנית לייצג את ישראל באירוויזיון, לא ייצגת את טורקיה מעולם, גבירתי הטורקייה. שפיכות דמים משני הצדדים? יש לך מושג מה אנחנו עברנו ועדיין עוברים?" לסיכום, מאיה בוסקילה איחלה שלא ייתנו למנשה להיכנס יותר לישראל: "מקווה שלא יתנו לך להיכנס לארץ יותר. פשוט עליבות נפש ופחדנות".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    שאפו מאיה!
    ישראלית 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר היחידי שאולי ניתן לומר לזכות לינט זה שאולי זה נאמר מפחד ושגורמים מאיימים או מחזיקים בה או בבני משפחתה. מלבד זאת: גועל נפש.
    סגור
  • 8.
    מוכרת אותנו
    רונה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לינט לא יקרה בכללעשי לנו ולעצמך טובה תאריי בטורקיה ...את צקיכה להתבייש שככה את מוכרת את העם שלך בשביל הקריירה שלך ...בעיני את בוגדת ...לכי תנשקי את ארדואן שימשיך לתת לך במה אצלו
    סגור
  • 7.
    שתייה בטורקיה
    סיסי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להחרים את טורקיה אותה זמרת עלובה שתמשיך לחיות בטורקיה, מאיה את כל כך צודקת תתחילו להתרגל להחרים כל דבר מטורקיה, לא לתת להם פרנסה, הרסו לנו את החיים בארץ
    סגור
  • 6.
    אופי רע עוזבת
    מירה 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה. עשה בלעדי אופי רע? מי נחה את חיינו? רע רוצה לעזוב את המדינה? מה יהיה מה נעשה.אני. בוכה מרה.חבל מי תנחה את חיינו מהיום. המנחה הראשית של המדינה עוזבת אותנו וי לי מר לי.לכי אופי רע אל תחזרי תאמיני לי לא תחסרי לאף אחד.
    סגור
  • 5.
    א. יש במדינה בנינו אנשים שתומכים בפלסטי! ב.
    דדי 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא גרה בטורקיה ובנתה שם קריירהכי לא הצליחה בארץ לכן חייבת לכתוב משהו שלא ירגיז את הטורקים ויסלקו אותה! ג. מה את היית עושה לו היית במקומה גיבורה גדולה?
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    לגרש.אותה
    שי 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ביבי תעשה לעזתים טרנספר עכשיו. כל חייל חצי דונם אדמה בעזה. עונש מוות למחבלים. אסור להקשיב ליאיר לפיד מי שנתן ללבנון בשקט בשקט שטחי גז ומים טריטורייאלים בלי הצבעה בכנסת או של העם.
    סגור
  • 3.
    לינט הטורקיה
    יהודי גאה 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תודה רבה ???? לך מאיה בוסקילה את אלופה שלנו
    סגור
  • 2.
    מאיה בוסקילה
    רוני 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מאיה, הבנת הנקרא או פרסום יחצ"ני שלך? מה לינט בסך הכל אמרה??? "משאלה שהאכזריות ושפיכות הדמים יסתיימו בהקדם האפשרי עבור שני הצדדים". מה לא נכון בעיניך גברת בוסקילה????
    סגור
  • קשה הבנה
    רןנה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שאתה לא הבנת ולך יש קושי בהבנה
    סגור
  • כאילו אנחנו אכזריים כמו המחבלים???
    כאילו אנחנו אכזריים 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגנה עצמית זה שפיכות דמים?? הם טווחו בנו כמו בשואה ואנחנו לא נגיב?? ניתן להם לרצוח ולשרוף תינוקות וילדים?? והכל בסדר עכשיו השוו אותנו אליהם? באמת בושה
    סגור
  • מה בסה"כ לינט אמרה?
    חווה 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה שלא נכון שבצד השני יש רק מחבלים ואין אימא שלא שמחה ועושה בקלווה כשהילד שלה הורג יהודי כיום 99.9 מהאוכלוסיה בעזה בוחרים חמס מרצון
    סגור
  • מה את מצדדת בה?!?
    אלירן 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יהודיה צריכה לתמוך בעם שלה וזה הכל!!! לא לנסות להתייפייף בעיני העולם! קל וחומר כשמדובר בארגון טרור שקורא בכל מקום להשמיד אותנו! כל נציגינו בעולם צריכים לצאת בקול רם נגד הטרוריסטים וכל תומכהם בלי יוצא מן הכלל!
    סגור
  • 1.
    לינט
    רונה 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בושה וחרפה. שטורקיה תקבל רעידת אדמה מה תעש??????
    סגור
  • בושה וחרפה
    מירי 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזעזע מתי הפלסטינים זכו לאלימות מצידנו כל השנים אנחנו בהתגוננות,בקושי בגלל מדיניות קלוקלת עדיף לא להגיב בכלל עושה נזק למדינה בושה
    סגור