ויראלי

הילרי קלינטון נגד האפשרות של הפסקת אש: "זו תהיה מתנה לחמאס"

הילרי קלינטון, מזכירת המדינה האמריקנית לשעבר מתריעה בפני הסיכון של אפשרות הפסקת האש בין ישראל לעזה בצל הקריאות על כך והלחץ הגובר על נשיא ארה"ב ג'ו ביידן 
מערכת ice |  1
הילארי קלינטון (צילום ויקיפדיה)

בריאיון לערוץ CBS עם המגישה נורה אודונל, הילרי קלינטון, מזכירת המדינה האמריקנית לשעבר, תקפה את התומכים באפשרות של הפסקת אש בין ישראל לעזה בעקבות מלחמת חרבות ברזל והסבירה כי "זו תהיה מתנה עבור חמאס". 


עוד הוסיפה קלינטון כי: "אנשים שקוראים להפסקת אש עכשיו לא מבינים את חמאס. זה לא אפשרי. זו תהיה מתנה לחמאס כי הם ינצלו כל פרק זמן שבו תהיה הפסקת אש בבנייה מחדש של החימוש שלהם, ויצרו עמדות חזקות יותר כדי שיוכלו להדוף בסופו של דבר תקיפה של הישראלים". 
 


כזכור, כבר בשבת האחרונה הצטרף הזמר היהודי - קנדי דרייק לשאר אמנים ומשפיענים אשר חתמו על עצומה פרו - פלסטינית הקוראת לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן להכריז על הפסקת אש בין שתי המדינות בשל החטופים הנמצאים בעזה וההפצצות של ישראל בעזה. בין המפורסמים שחתמו על העצומה: בלה חדיד, בן אפלק, ברדלי קופר ונוספים שהדגישו את חשיבות הסיוע ההומניטרי לתושבי עזה בימים אלו.
 


כזכור, קלינטון התבטאה בעבר לטובת ישראל בנוגע לסכסוך הישראלי - פלסטיני והציגה את פניה האמיתיות של עזה. בין היתר ציינה כי ארגון חמאס הינו הגורם היחיד שאחראי למצב התושבים בעזה וטענה כי "חמאס השתלט על עזה ובמקום כלכלה משגשגת והזדמנויות שמגיעות לילדים הפלסטינים, יש לנו מקלט לטרוריסטים".
 

@israelleitner#TheWestIsNext#FreePalestineFromHamas#FreeHamasfromGaza#TheRealImage#حماس_هي_داعش#حرروا_فلسطين_من_حماس#hamas_is_isis ♬ original sound - Israel Leitner

כאמור, קלינטון כיהנה בעבר כמזכירת המדינה האמריקנית בתקופת הנשיא ברק אובמה  בין השנים 2009 - 2013 ובנוסף כיהנה כחברת הסנאט של ארה"ב מטעם מדינת ניו יורק בין השנים 2001 - 2009 ומועמדת דמוקרטית לשעבר בנשיאות ארה"ב מול דונלד טראמפ אשר מולו הפסידה בבחירות בשנת 2016.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשה מנהיגה אמיצה בעלת צדק בלי זגזוגים ותירוצים אחרים (ל"ת)
    דין 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור