ויראלי

בעלו של אסי עזר בסרטון הסברה בספרדית: "הטרור יגיע אליכם"

אלברט אסקולה, בעלו של אסי עזר והפרזנטור של AIG, נרדם למען המאמצים הלאומיים והעלה סרטון הסברה עוצמתי במיוחד בספרדית. צפו
מערכת ice | 
אלברט אסקולה (צילום רן יחזקאל)
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (חמישי) ליומה ה-20 של לחימה קשה אחרי מתקפת הפתע של חמאס על ישראל בה נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 נוספים נפצעו ולמעלה מ-220 אנשים נחטפו משטח ישראל לרצועת עזה ומוחזקים כשבויים של ארגון הטרור חמאס.
בימים הקשים שעוברים על ישראל, ישנם משפיענים רבים שעובדים עבור הסברה למדינת ישראל בעולם. אחד מהם הוא אלברט אסקולה, בעלו של אסי עזר והפרזנטור של AIG, שהעלה סרטון הסברה עוצמתי במיוחד בספרדית.
בסרטון שהעלה מספר אסקולה: "שכול. זו מילה בעברית שלק קיימת בשפה הספרדית. היא לא קיימת בספרדית כי לאורך ההיסטוריה רק העם היהודי התמודד עם מציאות כזו. כל כך קיצונית דאין מילה כזאת במקומות אחרים. המילה שכות מתארת עצב עמוק של משפחות שעובר מדור לדור כמו המשפחה של עדן בת ה-23 שנרצחה בזמן שרקדה במסיבת שלום. או המשפחה של עומר בן השנתיים שנרצח בזמן שישן בביתו".
"משפחות שלמות נמחקו. חמישה מבני משפחת קוץ שנרצחו באכזריות ונמצאו מחובקים ביחד במיטה. 1,400 ישראלים חפים מפשע נרצחו ביום אחד. שכול. למרבה המזל המילה הזו לא קיימת בספרדית, אבל אם לא נעצור טרור ברמה הזו הטרור הזה יגיע גם לספרד, לאנגליה ולכל מדינות המערב המקדמות. וגשהוא יגיע, גם אנחנו נצטרך להמציא את המילה שכול. אל תעמדו בצד. חמאס זה דאעש לשחרר את עזה מחמאס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה