ויראלי

גרטה טונברג חוטפת מח"כית לשעבר: "את תומכת באונס קבוצתי?"

האקטיביסטית השוודית גרטה טונברג עוררה את זעמם של הישראלים כאשר כתבה פוסט פרו - פלסטיני והעלתה תמונה בה היא עומדת עם שלט "עמדו לצד עזה". חברת הכנסת לשעבר - לא נשארה חייבת

מערכת ice |  1
גרטה טונברג (צילום צילום מסך טוויטר)
גרטה טונברג הינה אקטיביסטית שוודית הפועלת למען עצירת ההתחממות העולמית ושינויי האקלים. טונברג נבחרה לאשת השנה של המגזין טיים ב-2019 וזכתה באותות הוקרה וכבוד רבים על פועלה בתחום. 
בפוסט כתבה טונברג: "היום אנחנו מציגים סולידריות עם פלסטין ועזה. העולם צריך לדבר ולקרוא להפסקת אש מיידית, לצדק ולחופש לפלסטינים ולכל האזרחים שנפגעו". 
חברת הכנסת לשעבר נחמה רונן, לשעבר מנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה, קראה את הפוסט ולא יכלה להשאר אדישה, לכן החליטה לענות לטונברג ברשתות: "גרטה טונברג, האם את תומכת בחמאס? האם את תומכת בחטיפה של תינוקות? האם את תומכת בחטיפה של אישה בת 85 ושל בעלה תוך ניתוק מכשיר החמצן שלו? האם את תומכת באונס קבוצתי של בחורות בנות גילך ושל האימהות שלהן לכל תרועות ההמון?
האם את באמת תומכת בזה? כי זה מה שאומר לתמוך בחמאס. איפה השארת את הערכים שלך? כי להיות מנהיגה של תנועה ירוקה זה לא שעיקר העיסוק הוא בעידוד למחזור או להפחית את פליטת פחמן זה אומר קודם כל להיות אנושי. תתביישי לך גרטה טונברג" כתבה רונן. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו שצריך
    . 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעניין מאוד אם הייתה לה תשובה.
    סגור