ויראלי

טיטי איינאו מזעזעת את FOX NEWS: "איך תומכים ברוע כזה?"

טיטי ענתה למגיש בצורה חריפה: "יש עכשיו חטופים בעזה. אני אמא, ואתה אבא, אתה יכול לדמיין מישהו מגיע לבית שלך, הולך לחדר של הילד שלך ושורף אותו חי?! איך העולם יכול להיות בסדר עם זה? איך העולם יכול לתמוך ברוע כזה"
מערכת ice |  1
טיטי איינאו מזעזעת את FOX NEWS (צילום shutterstock, ארז סבג)
הסלבס הישראלים ממשיכים במאמצי ההסברה של מלחמת "חרבות ברזל", שהחלה אחרי מתקפת טרור רצחנית בעוטף עזה. אחת מהן היא מלכת היופי לשנת 2013, טיטי איינאו, שדיברה ב-"Fox News" בצורה נחרצת מאוד וסיפרה על ההתמודדות של המדינה בימים קשים אלה.
טיטי ענתה למגיש בצורה חריפה: "יש עכשיו חטופים בעזה. אני אמא, ואתה אבא, אתה יכול לדמיין מישהו מגיע לבית שלך, הולך לחדר של הילד שלך ושורף אותו חי?! איך העולם יכול להיות בסדר עם זה? איך העולם יכול לתמוך ברוע כזה".

עוד היא סיפרה לו על השירות שלה בצה"ל: "הייתי קצינה, סגן במשטרה צבאית. האם אתגייס למילואים? אני תמיד אעשה מה שהמדינה שלי תבקש ממני לעשות. אגן על המדינה שלי ועל הבן שלי".
גם המגיש לא הצליח להשאר אדיש למילים החריפות של איינאו ואמר: "אני אוהב את זה ואנחנו צריכים לעשות את זה גם כאן בארצות הברית, צבא חובה, זה יהפוך את המדינה הזו להרבה יותר טובה, תודה על המילים שלך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שאתיופים לא גרים בעוטף, היה עדיף.
    חולדות שחורות 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שם היה צריך ליישב אותם. גם כך רובם מסתובבים לנו כאן סתם כך. יש גם הרבה אתיופים שלא התביישו להגיד, שעשו טבח בגזענים.
    סגור