ויראלי

איתי לוי שימח מאות מלוחמי חיל האוויר: מי עוד הגיע?

הזמר שביקר השבוע בבסיסי צה"ל וגם לוחם פצוע, הגיע הערב לבסיס חיל האוויר ושימח את הטייסים ומאות החיילים שנמצאים בבסיס. בנוסף הביא איתו לוי, את חבריו הטובים סטפן לגר וזוכת האח הגדול יובל מעתוק
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום אייל אפרתי)
הערב איתי לוי הגיע לבסיס חיל האוויר ושימח את הטייסים ומאות החיילים שנמצאים בבסיס מאז פרוץ המלחמה, הזמר הפתיע כשהביא יחד איתו את החברים הטובים סטפן לגר ויובל מעתוק. כזכור, מאז פרוץ הלחימה בתחילת השבוע שעבר, פועלים לא מעט זמרים ואמנים על מנת להנעים את זמנם של תושבי העוטף אשר נאלצו לעזוב את בתיהם והחלו להשתכן בבתי מלון באילת וים המלח.
מאז פרוץ הלחימה שהגיע בעקבות הפיגוע הרצחני של ארגון הטרור חמאס בו נרצחו יותר מ-1,400 ישראלים ונפצעו מעל 4,000, בנוסף ל-200 חטופים לפני 11 ימים, התפנו רבים מישובי וערי העוטף, תושביהם נאלצו לעבור למקומות אחרים.
אמש הגיע איתי לוי לחזק ולהרים את המורל של למעלה מאלף לוחמים שנמצאים בבסיס בדרום, והיה אירוע מרגש ביותר. השבוע הגיע הזמר איתי לוי, לבית החולים סורוקה בבאר שבע לפגוש את שלום, לוחם גולני מגדוד 13, שנפגע ממחבלים שחדרו לבסיס ביום שבת, היה מורדם ומונשם ואתמול פקח את עיניו וביקש לפגוש את איתי. המפגש בין השניים היה מרגש מאוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה