ויראלי

חנוך דאום נפרד בכאב: "המראה מטורף, יהי זכרך ברוך"

חנוך דאום נפרד מהחיילת הבודדה ברונה ולאנו ז"ל, שאל ההלוויה שלה הגיעו למעלה מ-10,000 ישראלים שנענו לבקשת החברים שלה: "קילומטר מבית הקברות פקק עצום של מאות מכוניות. אנשים עוצרים בצד והולכים ברגל. יהי זכרך ברוך ברונה יקרה. עם ישראל חולק לך כבוד"
מערכת ice | 
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
היום החמישי למלחמת "חרבות ברזל" הגיע היום (רביעי) אחרי שחמאס פתח במקפת פתע אכזרית על מדינת ישראלים במסגרתה נרצחו למעלה מ-1,200 חיילים ואזרחים חפים מפשע. אחד המוקדים הקשים ביותר במתקפה המזעזעת של ארגון הטרור הרצחני חמאס, הוא מסיבת הטבע "נובה" שברעים, שם קרוב ל-300 בליינים חפים מפשע נרצחו בדם קר בטבח אולי המחריד ביותר שהיה אי פעם בישראל.
במהלך מתקפת הפתע של חמאס, הם רצחו בדם קר חיילים וחיילות רבים במוצבים השונים. אחת מהנרצחות היא ברונה ולאנו ז"ל, חיילת בודדה ששירתה באחד מהמוצבים של צה"ל בעוטף עזה. חבריה של ולאנו ז"ל, הוציאו הודעה בה ביקשו מהציבור להגיע וללוות אותה בדרכה האחרונה. עם ישראל, שנרתם בימים אלו ומראה לכל העולם את חוזקתו האדירה, נענה לבקשה, ועל פי דיווחים הגיעו להלוויה של ולאנו ז"ל למעלה מ-10,000 אנשים. 
מי שהתרגש מאוד מכך הוא הקומיקאי חנוך דאום, ששיתף תמונה מחוץ לבית העלמין, שם נוצר פקק אדיר של מכוניות שהגיעו ללוות את ולאנו ז"ל בדרכה האחרונה. דאום כתב בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תחילה כי "חבריה של של ברונה ולאנו - חיילת בודדה שנרצחה בדרום ואין מי שילווה אותה בדרכה האחרונה, קראו לישראלים לבוא ללוויה".
דאום הוסיף: "אנשים שהיו שם מספרים שכל הכבישים ריקים אבל ככל שמתקרבים לבית העלמין בפתח תקווה, המראה מטורף. קילומטר מבית הקברות פקק עצום של מאות מכוניות. אנשים עוצרים בצד והולכים ברגל. יהי זכרך ברוך ברונה יקרה. עם ישראל חולק לך כבוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה