ויראלי

עידן רייכל מכריז מלחמה: "המטרה היא להשמיד"

רייכל כתב ברשתות החברתיות: "ממשלה שלא פועלת להשמיד את החמאס כולו, ומגדירה את המשימה בהשמדת התשתית הצבאית של החמאס בלבד - היא ממשלה חסרת אחריות לתושבי המדינה בכלל ותושבי העוטף בפרט".
מערכת ice |  3
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הסלבס בישראל שומרים על קו מיליטנטי וקשה נגד רצועת עזה וגם הזמר האהוב עידן רייכל קורא שלא רק להסתפק במיטוט הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס שאחראי למלחמת 'חרבות ברזל' בה נהרגו 700 ישראלים לפחות ומאות נחטפו לתוך הרצועה.
רייכל כתב ברשתות החברתיות: "ממשלה שלא פועלת להשמיד את החמאס כולו, ומגדירה את המשימה בהשמדת התשתית הצבאית של החמאס בלבד - היא ממשלה חסרת אחריות לתושבי המדינה בכלל ולתושבי העוטף בפרט".

עוד הוסיף: "מה שעבר עלינו הוא לא פחות מהמתקפה ההיסטורית על פרל הרבור ואפילו גרוע מכך, מדובר במתקפה על אזרחים. ובתגובה על פרל הרבור היפנים שילמו בלי פרופורציה מספרית מתוך הגדרת המטרה האמריקאית לסיים את הסיפור".
לסיום הסביר: "המטרה היא לא השמדת העם הפלסטיני אלא השמדת החמאס כולו בכל הזרועות שלו. ואם המחיר שישלם העם הפלסטיני בפעולות להשמדת החמאס יהיה כבד - המחיר הזה - הוא כולו באחריות החמאס. זה זמן מלחמה וזה אומר שהגיע הזמן להשתמש בכל הכלים שיש לנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה לא סוגרים להם את המים? (ל"ת)
    עדי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לבן אדם יש הפרעת קשב.
    צבי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהחלטת הממשלה נאמר השמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמס. משמע חיסול החמס ככזה
    סגור
  • 1.
    תגובה
    אתי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמת לאמיתה!!
    סגור