ויראלי

עדן פינס קוראת לחרם: "שלא יישאר לה כסף להזרקות"

עדן פינס יצאה במתקפה קשה נגד סימי חאדרה, זוגתו של דה וויקנד, שיצאה נגד ישראל על אף התיעודים הקשים ממתקפת הטרור של חמאס: "נבלה סרוחה, הלוואי ויום אחד יפגשו פנינו במציאות. החלולת מוח הזו מפרסמת שקרים על גבי שקרים. ריבאונד מעפן. תדווחו, תחסמו ותחרימו, שלא יישאר לה עוד כסף להזרקות"
תום נחום |  6
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
מלחמת חרבות ברזל נמצאת באמצע היום השני והקבינט המדיני-ביטחוני הודיע באופן רשמי - ישראל במלחמה. נכון לשעה זו נרצחו לפחות 600 ישראלים ו-2,156 נפצעו - 20 אנוש, 338 קשה, 421 בינוני, 1052 קל, 49 חרדה ו-167 בהערכה רפואית. צה"ל תקף עד כה 640 מטרות שונות ברצועת עזה, ביניהן: 13 מבנים רבי קומות, 30 מבנים המזוהים עם שלטון חמאס ו-350 מטרות שקשורות לירי תלוי מסלול ובמקביל, ברשתות החברתיות מופצים כל העת תיעודים קשים ממתקפת הטרור, כולל גם סרטונים המציגים לכאורה חטופים ושבויים ישראלים רבים בעזה.
בתוך כך, על רקע הלחימה הנמשכת, הדוגמנית עדן פינס יצאה למתקפה קשה נגד סימי חאדרה, בת הזוג של הזמר דה וויקנד, שלמרות התיעודים הקשים של מתקפת הטרור הקשה של חמאס המשיכה לתמוך בפלסטינים ב'מאבק מול ישראל' וטענה שישראל היא זו שמבצעת פשעי מלחמה, כאשר פינס כתבה כך: "הנה נבלה סרוחה שהלוואי ויום אחד יפגשו פנינו במציאות, והו יקירתי כבר יצא לנו לעבור אחת מול הפנים של השניה אז אין לי ספק שזה יקרה שוב בקרוב".
"ועד אז - החלולת מוח הזו שבמקרה היא בת הזוג של דה וויקנד מפרסמת שקרים על גבי שקרים על גבי שקרים יותר ממה שהפרצוף שלה יכל להכיל ועוד במלחמת דמים כזו!!! שהחלה בכיוון חד צדדי! בלי להתבייש!!! ולכן גם השפה שלי אליה בהתאם. גם את מספר 2 אחרי בלה וגם את מנסה להתחקות בדרכה, כפיים. יא ריבאונד מעפן.. יש לה מותג יופי ב-Sephora ו-Selfridges ויש לך מזל שאני לא נמצאת באחד מאלו עכשיו. תדווחו, תחסמו ותחרימו, שלא יישאר לה עוד כסף להזרקות".

צה"ל תקף עד כה 640 מטרות שונות ברצועת עזה, ביניהן: 13 מבנים רבי קומות, 30 מבנים המזוהים עם שלטון חמאס ו-350 מטרות שקשורות לירי תלוי מסלול. לפני מספר שעות שוטר מצרי ירה באוטובוס של תיירים ישראלים שעמד לצאת לדרכו לקראת חזרה לישראל. בפיגוע המזעזע נרצחו שני ישראלים, ישראלי אחד נפצע והמדריך המצרי שליווה את הישראלים נהרג גם הוא.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מלכה אחת!
    עדי 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראלית עד הסוף????????
    סגור
  • 4.
    ריבואנד, בוא נגיד שקודם תסתכלי על עצמך,את כבר יד 7 אולי
    אמסלם 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד על הפטריוט שלך
    סגור
  • 3.
    שירבו כמוך
    גייל 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לך!
    סגור
  • 2.
    הדוגמניות שלנו צריכות ללמוד ממך (ל"ת)
    אלופה 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין עלייך עדן הפצצה - פטריוטית עד הסוף!
    א.ב. 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל הכבוד על שהגבת לכלבה האנטישמית בהתאם . מהממת שכמותך???? אגב, מה הוא מוצא באנטישמיות האלה???! חבל שאת לא נתקלת בו ..בטוח היה מעדיף אותך על כל עוכרות ישראל האלה ....
    סגור
  • תתקני את עצמך (ל"ת)
    דןרית 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור