ויראלי

עדן בן זקן מתרסקת מתיעוד הילד החטוף: "לא יוצא מהראש"

הזמרת עדן בן זקן הגיבה בכאב לאחד הסרטונים הקשים אשר מופצים ברשתות החברתיות בשעות האחרונות ובו מוצג אחד הילדים החטופים מותקף בעזה: "התמונה של הילד המתוק פשוט לא יוצאת לי מהראש והלב. מחזקת את כל האמהות שאי אפשר לתאר את מה שאתן עוברות ואת כל המשפחות. תחזירו לנו את הילדים"
תום נחום | 
עדן בן זקן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
מלחמת חרבות ברזל נמצאת באמצע היום השני והקבינט המדיני-ביטחוני הודיע באופן רשמי - ישראל במלחמה. נכון לשעה זו נרצחו 600 ישראלים ו-2,156 נפצעו - 20 אנוש, 338 קשה, 421 בינוני, 1052 קל, 49 חרדה ו-167 בהערכה רפואית. בבוקר נורו פצצות מרגמה משטח לבנון לשטח ישראל, ירי עליו ארגון חיזבאללה לקח אחריות. המצב המתוח בצפון ממשיך כאשר לפני זמן קצר הופעלה בטעות סוללת פטריוט בצפת.
הזמרת עדן בן זקן הגיבה בזעזוע עמוק לאחד הסרטונים שמתרוצצים בשעות האחרונות ברשתות החברתיות ובו נראה ככל הנראה אחד הילדים הישראלים שנחטפו לעזה מותקף על ידי ילדים עזתים באלימות: "התמונה של הילד המתוק פשוט לא יוצאת לי מהראש והלב
קראתי טקסט שכתבה קרן קופל ופשוט התחלתי לשיר אותו. מחזקת את כל האמהות שאי אפשר לתאר את מה שאתן עוברות ואת כל המשפחות. תחזירו לנו את הילדים".
מי שהגיב בכאב גדול ונפרד מחברתו הטובה שנרצחה על ידי המחבלים הוא יוצא 'האח הגדול' ואמן הקעקועים, אליאב אוזן, שספד בפוסט באינסטגרם לחברתו הטובה, לירון ברדה ז"ל: "חברה שלי עם החיוך של האושר, ככה את כתובה אצלי בטלפון. אתמול כשחיפשנו אותך כולם עדיין האמנתי שהכל יהיה בסדר ואת מסתתרת שם בשטח ומחכה שמישהו יגיע לחלץ אותך מהמסיבה הארורה הזאת. אבל כבר בלילה התחילו להתפזר השמועות ובבוקר התעוררתי עם הפוסט הכואב של אבא שלך, שטורפי האדם והרוצחים בדם קר גזלו ברגע את החיוך המאושר הזה שלך. לירוני לנצח תישארי בלב שלנו. אוהב".
 

צה"ל תקף עד כה 640 מטרות שונות ברצועת עזה, ביניהן: 13 מבנים רבי קומות, 30 מבנים המזוהים עם שלטון חמאס ו-350 מטרות שקשורות לירי תלוי מסלול. לפני מספר שעות שוטר מצרי ירה באוטובוס של תיירים ישראלים שעמד לצאת לדרכו לקראת חזרה לישראל. בפיגוע המזעזע נרצחו שני ישראלים, ישראלי אחד נפצע והמדריך המצרי שליווה את הישראלים נהרג גם הוא.
ממשרד החוץ נמסר: "הבוקר, במהלך ביקור תיירותי של קבוצת ישראלים באלכסנדריה, פתח מקומי בירי לעברם. בעקבות כך נרצחו שני אזרחים ישראלים והמדריך המצרי המקומי. בנוסף, ישנו במקום פצוע ישראלי במצב בינוני. משרד החוץ ושגרירות ישראל בקהיר פועלים מול הרשויות במצרים, יחד עם המל"ל, משרד ראש הממשלה וצה"ל, על מנת להחזיר את האזרחים הישראלים לארץ בהקדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה