ויראלי

יענקי מהאח הגדול חושף את מצבו הנפשי: "לא פשוט"

בסטורי חושף שהעלה פיינליסט העונה האחרונה, יענקי חושף את מצבו הנפשי: "הרבה מחשבות על עצמי ועל הסביבה שלי, מנסה לבדוק עם עצמי איפה אני נמצא רוחנית ונפשית"
מערכת ice | 
יענקי גולדהבר, האח הגדול (צילום רשת 13)
הדייר האהוב של העונה האחרונה של "האח הגדול", יענקי גולדהבר, חשף אמש (רביעי) את המצב הנפשי הלא פשוט שלו מאז שיצא מהבית המפורסם במדינה ואת הימים האחרונים שלו שמלאים בתהיות ושאלות. 
בסטורי מיוחד שהעלה יענקי חשף: "עבר עליי יום לא פשוט, יום שמלא בעליות ומורדות במצב הרוח, יום שבו הרגשות מתחילים לצוץ, יום של הרבה מחשבות על עצמי ועל הסביבה שלי, יום שבו ניסיתי לבדוק עם עצמי איפה אני נמצא מבחינה נפשית ורוחנית, יום של טלטול וסיעור מוחות."
יענקי עוד שיתף כי: "ישבתי היום עם כמה חברים לשיחות עומק בהמון נושאים. ביום הזה הצלחתי לכבד את הוריי ואת המשפחה שלי, ואני גאה בזה מאוד." יענקי סיכם ואמר: "סתם רציתי לשתף אתכם, לילה טוב, אוהב המון."
במסגרת סשן "שאלות תשובות" שיענקי ביצע עם עוקביו באינסטגרם הוא חושף את הריאלטי הבא שירצה להשתתף בו. יענקי נשאל על ידי אחד מהעוקבים שלו האם הוא מעוניין לעשות עוד ריאליטי בעתיד.
יענקי הגיב בצורה נחרצת וברורה כאשר השיב בתמונת הלוגו של 'גולסטאר', והוסיף לכך את הכיתוב: "מחכה להצעה". אז האם שייע פייגנבוים ואייל גולן ירימו את הכפפה? כפי שאומר גולן באחד משיריו, ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה