ויראלי

הנסיך הארי רוצה לחזור לחייו הקודמים; מייגן מרקל "מתוסכלת"

על פי דיווחים חדשים, הנסיך הארי "משתוקק" לחזור לחייו הקודמים בלונדון וכי חסרים לו חברים בהוליווד. התחושות הללו לכאורה יוצרות תסכול בקרב מייגן מרקל שנאבקת כדי להשאיר את בעלה לצידה
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
הדיווחים על משבר ביחסים בין הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל ממשיכים לצוף. הפעם מדובר בתחושת תסכול מצידה של מרקל בעקבות רצונו של בעלה לחזור במידת מה לחייו הישנים בבריטניה.
המומחה מארק בורדמן שוחח לאחרונה עם מגזין OK ובשיחה אמר כי הנסיך "משתוקק" לבקר את חבריו מהלימודים, אבל שמתסכלת אותו העובדה שאין לו מעון קבוע בלונדון, ושהוא נאלץ לשהות במלון ולהסתתר מעין הציבור.
בורדמן מסר: "מייגן מתוסכלת מזה שהארי רוצה את חייו בחזרה. היא אוהבת את הארי, אבל היא רוצה להוציא ממנו את הצד הטוב שבו, והיא די ברורה בנוגע לתפקידים שהיא חושבת שהם צריכים לקחת על עצמם יחד". עוד הוא הוסיף כי "אנשים רוצים לראות שינוי בהארי מאשר לראות אותו חוזר לחייו ההוללים הקודמים".
עוד הוא סיפר כל חבריו האמיתיים של הנסיך נמצאים בלונדון, והחברים שהם פוגשים בהוליווד הם לא באמת חברים עבורו. בסופו של דבר מייגן רוצה אותו לצידה כדי שיתמוך בה ובילדים, ולכן יהיה מעט קשה לשכנע אותה שהוא רוצה לצאת לבלות עם חבריו בלונדון.
נזכיר כי לאחרונה הייתה תקווה קלושה לשיחת פיוס בין הנסיך ואביו המלך. על פי הדיווחים השניים היו אמורים להיפגש בתום משחקי האינוויקטוס, אך ברגע האחרון נמסר כי למלך אין חלון בלו"ז העמוס בשביל בנו הסורר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה