ויראלי

נועה קירל מסתבכת בדרישה לפיצוי: "לא סופרים את הקהל"

הטענות הקשות נגד המופע של נועה קירל בפארק הירקון נמשכות - ועולות שלב, כאשר בפוסט של קרין גולד, ששותף ב'סטטוסים מצייצים' בפייסבוק, נכתב כך: "בפניות שנעשו להפקה, נועה קירל ומנהליה אנחנו לא מצליחים לקבל את תגובתם. נראה שהם פשוט לא סופרים את הקהל. נועה שכחה שללא הקהל שלה - אין למותג נועה קירל זכות קיום"
תום נחום | 
נועה קירל (צילום עומרי סילבר, shutterstock)
אז איך היה המופע של נועה קירל בפארק הירקון? מצד אחד אין ויכוח על כך שמדובר באחת הפרפורמריות הטובות במדינה, בטח בגילה הצעיר. מצד שני התמלאו הרשתות החברתיות בתלונות על ההפקה, לאחר שצופים לא הצליחו לראות את הבמה ואפילו לא את כל המסכים.
כעת, בפוסט זועם של קרין גולד ששותף על ידי 'סטטוסים מצייצים' בפייסבוק ותופס תאוצה מאז, נכתב כך: "ב-21.09.2023 וב-23.09.2023 התקיימו 2 הופעות של נועה קירל בפארק הירקון. מעריצים רבים שקנו כרטיסים להופעות הופתעו לגלות שאינם יכולים לצפות בהן (בין אם עקב הסתרה של שירותים כימיים, מסכים, רמפת נגישות מוגבהת ומזנונים שהסתירו). בפניות שנעשו להפקה, נועה קירל ומנהליה אנחנו לא מצליחים לקבל את תגובתם. נראה שהם פשוט לא סופרים את הקהל. נועה שכחה שללא הקהל שלה - אין למותג נועה קירל זכות קיום. אנחנו מבקשים מכם להצטרף אלינו ולשתף את הפוסט הזה כמה שיותר, שישטוף את הרשת על מנת שנקבל תשובות מנועה ומנהליה או מההפקה. אנשי תקשורת בכירים מתעלמים מאיתנו. ללא עזרתכם - אומנים ומפיקים ימשיכו לזלזל בנו, הצופים. אנא שתפו את הפוסט בכל המדיות האפשריות ותייגו".

לאחר המופע המוצלח הראשון של קירל בפארק הירקון בשנה שעברה, לעיני כ-30 אלף איש, השנה גבר תיאבון ההפקה וגם הקהל, ולכל אחד משני המופעים - בחמישי ובמוצ"ש - נמכרו למעלה מ-60 אלף כרטיסים. בהתאם, הצפיפות היתה מורגשת על הדשא גם בגולדן רינג (שהורחב מאוד הפעם) וגם ביציעי הדשא הרגילים.

"מהדשא לא ראו כלום" כתבה אחת האמהות שהגיעה עם ילדיה, "שני מסכים פיציים רחוקים מאוד מהמתחם, לא רואים כלום. צרחות, בכי, ילדים קטנים עייפים, מזיעים, צמאים, דחוסים ודחוקים. חוויה קשה, מיותרת, שערורייה של מכירת כרטיסים חזירית לעשרות אלפים. לא נלך יותר לפארק הירקון, ורק להופעות עם מקומות מסומנים".
 
"מסכים קטנים, במה נמוכה. לא היה שום סיכוי לראות משהו", כתבה אמא אחרת. "אני בקושי ראיתי משהו, כמעט כל ההופעה הילדה היתה על הגב שלי. היה סיוט מהלך. למדתי את הלקח שלי בחיים, לעולם לא עוד הופעות בפארק הירקון".
"ידעתי שיהיה עמוס והקטנה לא תראה את הבמה", כתבה אמא אחרת, "אבל סמכתי על כך שהיא תראה את ההופעה דרך המסכים. אז זהו - שלא!!! מסכים קטנים, במה נמוכה. לא היה לה שום סיכוי לראות משהו. אני בקושי ראיתי משהו. כמעט כל ההופעה היתה על הגב שלי".

כך זה נראה לפני כניסת הקהל (צילום: פרטי)
אמא אחרת תיארה כי "לא ראיתי הרבה, הזעתי כמו חמורה, ונאלצתי להחזיק את הילדה על הידיים כדי שתראה קצת מסכים. הילדים שיחקו אותה והתנהגו למופת למרות שלא ראו כלום, רק שמעו. בעתיד ניסע לראות את נועה מופיעה בחו"ל באצטדיון עם כרטיס ישיבה".
גם באתר mako הצטברו עדויות על אכזבה של הקהל, ועל אמהות שהלכו הביתה אחרי שיר אחד או אחרי שלושה שירים. "שילמתי כסף על הופעה שאני רואה רק חלק מהמסכים", תיארה אחת הצופות, "לא משנה לאן הסתכלתי, היו ילדות קטנות שבוכות ואמהות מתעצבנות... ילדים לא רואים כשיש מולם מבוגר. 60 אלף איש דחוסים, אי אפשר לנשום. הם כנראה הגדילו את הגולדן. אי אפשר היה לזוז, משהו מזעזע, הייתה חוויה נוראית".
נכון לשלב זה, מטעם קירל, נציגיה או חברת ההפקה, טרם הגיבו לנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה