ויראלי

המפסידה בגמר האח הגדול באובדן יקר: "כועסת על עצמי"

בעוד שבן הזוג שלה אליאב טעטי העלה תיעוד משותף שלהם ביחד מהמסיבה הצבעונית של עופר ניסים בפארק הירקון, בר כהן שמרבה לשתף את שעובר עליה לעיני זרים ברשתות החברתיות, כלל לא העלתה תיעוד מהמסיבה וכתבה: "אני חצי בן אדם, אני כועסת על עצמי ברמות", משום שאיבדה את המכשיר הנייד שלה
מערכת ice | 
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
אחרי חודשיים קשים שעברה, שהיו מלאים בעליות ומורדות, במיוחד אחרי הווידוי החושפני שלה כי עברה אובדן קשה בהיריון, המפסידה בגמר האח הגדול 2022, בר כהן, שעברה כזכור הפלה עם תאומים יחד עם בן זוגה שהכירה בתוך הבית המפורסם במדינה, אליאב טעטי, מנסה לצאת לדרך חדשה.
כחלק מההתמודדות שלה, כהן קיבלה הצעת נישואים מתוקה מבן הזוג ואמש הגיע הזוג המאורס לפארק הירקון שם הופיע הדי ג'יי הישראלי מהמפורסמים בעולם, עופר ניסים, ככשורת כוכבים מהתכנית היו שם, כולל זוכת העונה יובל מעתוק והפיינליסט ליאל קוצ'רי שעורר לא מעט סערות לאחרונה.

אלא, שבעוד טעטי העלה תיעוד משותף שלהם ביחד מהמסיבה הצבעונית, כהן שמרבה לשתף את שעובר עליה לעיני זרים ברשתות החברתיות, כלל לא העלתה תיעוד מהמסיבה וכתבה: "אני חצי בן אדם, אני כועסת על עצמי ברמות".
כהן סיפרה מה הסיבה לכך והיא השיבה שהנייד האישי שלה אבד במסיבה. כל הזיכרונות והתיעודים שלה לאחרונה שנשמרו בגלריות התמונות כבר לא קיימים יותר וכעת היא מחפשת להשיב אותו לידיה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה