ויראלי

בגיל 48: זה הצעד המפתיע שעושה סקאזי בחייו האישיים

בגיל 48, סקאזי החליט במהלך יום הולדתה של שיר זוגתו ואם בתו אריאה, להפתיע אותה ושלף טבעת
מערכת ice | 
סקאזי (צילום פייסבוק/ סקאזי)
מבחינה אישית ומשפחתית, אין ספק שזו השנה של אשר סויסה, הידוע בכינויו סקאזי. שנה בלבד אחרי שנולדה בתם הבכורה, אריאה, הדי ג'יי הבינלאומי סקאזי הציע לבת זוגו שיר נישואים.
על פי הדיווח ב-TMI, בגיל 48, סקאזי החליט במהלך יום הולדתה של שיר להפתיע אותה ושלף טבעת. הדי ג'יי וזוגתו הצעירה ממנו בעשרים שנה הופכים כעת לא רק לזוג וילדה, אלא למשפחה על פי דת משה וישראל.

ההורים הטריים סיפרו כי השם אריאה נבחר לזכרו של אריה, אחיו של סקאזי שהלך לעולמו לפני ארבע שנים. באופן בלתי מתכונן התינוקת הצעירה נולדה בתאריך יום הולדתו של אריה. להורים הצעירים נספר כי משמעות השם באיטלקית הוא אוויר, נשימה ובמוזיקה מדובר בחיבור שירי אופרה. האם סקאזי יפתיע אותנו בשינוי מוזיקלי?
 
כזכור, אריאה נולדה בשבת האחרונה רבע שעה לפני שהשבוע התחיל. סקאזי, ששמו האמיתי הוא אשר סוויסה, הפך לאבא בפעם הראשונה בגיל 46. בסדרת סרטונים שפרסם מבית החולים לא הסתיר את התרגשותו וזאת אחרי שנים שהצהיר כי הוא בשל ומעוניין כבר לעולם האבהות – "רשמית אני אבא, לקחתי את נופי למקום ששמים בו את הילדים... ואם אתם יודעים איזה עייף אני, לא הייתי מאמינים אפילו... אני אבא! איך? איך?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה