ויראלי

דודו אהרון זועם: "עוד מתקשרים אליי להופיע בקפלן"

הזמר דודו אהרון משתף בתחושותיו הקשות בעקבות אירועי יום הכיפורים בכיכר דיזינגוף, ועוקץ את המתנגדים לממשלה: "אני פשוט קודם ולפני הכול בעד היהדות ומסורת ישראל"
מערכת ice |  5
דודו אהרון (צילום יוסי זמיר פלאש90)

האירועים החריגים שהתחרשו במהלך יום הכיפורים בכיכר דיזינגוף ממשיכים לעורר סערה, ומביאים עוד דמויות להתבטא בעניין, גם כאלו שבדרך כלל מתרחקות מכל סערה ציבורית כמו הזמר דודו אהרון.

בפוסט שפירסם באינסטגרם שלו התבטא אהרון נגד המפגינים שהפריעו לתפילה, שנערכה במעין הפרדה למרות החלטת עיריית תל אביב. "בשעות מאז צאת הצום, אני חווה מועקה קשה שריסקה לי את הנפש", כתב הזמר. "המראות מתל אביב, שם יהודים גורשו מהתפילה בדמעות ולקריאות בושה, כשברקע רואים כלבים משסים מתפללים וסידורים זרוקים לכל עבר על ידי המון מוסת, ואני לא מצליח לתת לנפש מזור ומנוחה. תוהה עם עצמי, מה לעזאזל קרה לנו אנשים?"
 



"אחר כך עוד יתקשרו שוב וישאלו למה אני לא מגיע להופיע בקפלן והאם אני בעד דיקטטורה, אז לא חברים, אני פשוט קודם ולפני הכול בעד היהדות ומסורת ישראל", אמר אהרון.
 



עוד כתב, "אני מתבייש שהגענו ליום הזה שבו גם לכיפור אין ערך, שמסורת יהודית מושלכת לפח בשם ערכים פרוגרסיביים ושבשם הצורך הנכון להילחם בהפרדה מגדרית במקומות כמו אוטובוסים למשל, משליכים לפח בעיר תל אביב את היהדות האורתודוקסית."

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צדיק !!!
    אביאל 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקקק גבר של הגבריםםםם אשרייך שירבו כמוך!!
    סגור
  • 3.
    דודו אהרון
    ליז 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דודו עדיף תשיר. אתה לא פיגורה להגיע תובנות הבנות אין לך. אז עדיף שתשיר לא לעשות מהדת מסחרה. תגיד שבשם ה' יצאו לעבודה. התגייסו לצבאי בתורה זה כתוב.אתה לא נעלם להגיד חסר תובנות והשלכות.
    סגור
  • 2.
    צודק אני בתור חילוני מתבייש יום כיפור זה יום קדוש חייבי
    יונתן 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לטפל בפורעים האלה הם לא מיצגים את השמאל.זה אנשים שרוצים לקרוע אותנו להרוס אותנו צריך לחקור מאיפה הם באו ומי משלם להם להרוס את העם שלנו בושה וחרפה
    סגור
  • 1.
    דודו אהרון
    אני 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 4
    קשה לי להאמין שמובילי המחאה מזמינים ביביסט שכמוך
    סגור
  • מה קשור ביביסיט ??או פוליטיקה
    צבר וותיק 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניעת תפילה ממתפללים יהודים ביום כיפורים כאשר מרבית המתפללים הם חילונים שמגיעים פעם בשנה ביום כיפור להתפלל...מעשה כזה נוראי מזכיר נשכחות מהעבר האפל של עמים משכילים שמנעו מיהודים לקיים את דתם ולבסוף כולנו יודעים לאן זה התפתח ...זה הפך לשואה שזה הדבר המכוער והעלוב ביותר שקרה באנושות מאז ומעולם...מהשואה צמחה מדינת היהודים מדינת ישראל ועכשיו קמים כמה הזויים מתוכנו היהודים שכנראה הקורונה הרסה להם את תאי המוח ומבצעים פרוגרום במתפללים יהודים בלב ליבה של מדינת היהודים ביום הקדוש ביותר לעם היהודי יום הכיפורים...אין כאן ביביסטים אין כאן פוליטיקה עלובה יש כאן אזעקת צופרים מהבהת באורות אדומים ...
    סגור