ויראלי

נועה קירל חוגגת את המופע המוצלח: איפה הכוכבת תעביר את כיפור?

לאחר שתי הופעות מוצלחות במיוחד בפארק הירקון, נועה קירל חגגה את ההצלחה עם ההפקה בתל־אביב ושם קיבלה מתנה מרגשת מבן הזוג שלא יכל להגיע לחגוג עימה. היום בבוקר היא טסה למינכן כדי לבלות עם דניאל פרץ את יום כיפור
מערכת ice |  4
נועה קירל (צילום עומרי סילבר)
אמש (שבת) נועה קירל חתמה את ההופעה השנייה שלה בפארק הירקון מול עשרות אלפי מעריצים נלהבים, ואז יצאה לחגוג עם צוות ההפקה במיני מסיבת סיום. במהלך החגיגות היא חשפה את השיר החדש, ועל הדרך קיבלה מתנה מרגשת מבן הזוג החדש, דניאל פרץ, שנמנע ממנו להגיע להופעות. 
בתיעוד חדש מהמסיבה ניתן לראות כי פרץ, השוער החדש של באיירן מינכן, שלח לקירל מארז פרחים מעוצב בצורת דובי, זר פרחים כחול נוסף, חולצת באיירן מינכן ובלונים רבים עם הכיתוב "גאה בך אהובתי". נזכיר כי רגע לפני העלייה לבמה סרטון נוסף הראה את קירל עושה פילאטיס מאחורי הקלעים של המופע כשמולה פרוסה חולצתו של פרץ מהקבוצה החדשה.
המתנה המתוקה כנראה גרמה לקירל להתגעגע לפרץ אף יותר, והבוקר היא עלתה על טיסה למינכן כדי לבלות עם פרץ את יום כיפור. 
נזכיר כי ההופעה של קירל ביום חמישי האחרון גרמה לבלגן לא קטן ברכבת ישראל. ברכבת ישראל לא נערכו היטב להגעה המונית של אנשים לאותה הנקודה. התחבורה הציבורית פשוט התקשתה בערב הזה, בעיקר לאחר המופע כאשר רבים היו צריכים לחזור הביתה ונאלצו לעשות זאת ברכבת.
הכניסות לתחנת הרכבת 'תל אביב האוניברסיטה', שהיא הקרובה ביותר לגני יהושע, נחסמה דקות ארוכות ואלפים עמדו בכניסה למתחם ולא יכלו להיכנס. על כן נוצר דוחק ותחושת חנק בקרב הממתינים - תחושות שליוו אותם גם לתוך הקרונות העמוסים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בערבית יש לדבר הזה שם:
    עדי 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ש7מוטה מא רוכסה (*ונה עם רשיון)
    סגור
  • 2.
    העיסוק
    שרון 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העיסוק המתמשך בבובת הברבי שנקראת נועה קירל מדאיגה אותי יותר מהאיום האיראני.זה סימפטום לחברה שמאבדת את דעתה למוות.ואני אחד שמאוד אוהב מוזיקה. פה אין מוזיקה אלה תופעה ויזואלית מעליבה שמאות אלפי בני נוער סוגדים לה.
    סגור
  • לא "אלה". "אלא" (ל"ת)
    עברית 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מזל שכתבתם שהמופע היה מוצלח, כי מי שהיה שם לא ראה כלום (ל"ת)
    ביזיון 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור