ויראלי

כוכבת האח הגדול מתוודה: מה הזכיר לי צעצוע המין שלי?

יובל לוי הזכורה לכולנו כאחת הדיירות המסקרנות בבית האח הגדול, חושפת בחשבון האינסטגרם שלה שהיא כותבת ביקורת על צעצועי מין - ויש פרט קטן שמאוד הטריד את מנוחתה
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
יובל לוי, יוצאת האח הגדול שהודחה לא הרבה לפני הגמר, זכורה כאחת המתמודדות המסקרנות שמשכו את מירב תשומת הלב בבית (ולא רק בגלל שיער בית השחי). היא ידועה כמי שמדברת בפתיחות על מיניותה ואף כותבת טור אישי על מיניות.
גם בחשבון האינסטגרם שלה, המונה 39 אלף עוקבים היא משתפת את החברים בפתיחות על חייה, ואתמול העלתה סטורי חושפני בו גילתה כי היא כותבת ביקורת על צעצועי מין. אלא שדבר קטן הטריד מאוד את מנוחתה, והוא שאחד הוויברטורים מאוד הזכיר לה משהו.

החיבור בין עולם הילדים לעולם המבוגרים עלול לעורר אי נוחות, אבל מה שהזכיר לה צעצוע המין הנ"ל הוא דווקא את סדרת האנימציה "הזרבובים". כל אחד והדמיון העשיר שלו.

צילום מסך מאינסטגרם
בתחילת השבוע חשפה יובל לוי פרט עסיסי נוסף מחיי האהבה שלה, בריאיון ל"ערב טוב עם גיא פינס", שהיא יוצאת במקביל עם שני גברים. "בפן הזוגי נחמד לי, אני כזה 'ממקבלת'", גילתה לוי, ומיהרה להבהיר: "כן הם יודעים, אני לא עושה דברים מאחורי הגב, כי זה לא יפה. וגם הם ממקבלים, אז כולנו באותה סירה".
 
לשאלה אם אוהד בוזגלו צריך לדאוג, מיהרה לתקן: "לא, קודם כל אוהד בוזגלו לא נותן להן לצאת עם אחרים, אז זה ממש לא אותו הדבר. אני אישה, אני נהנית מהמיניות שלי ואני כנה ואני מאפשרת כמו שמאפשרים לי, זה הכל. האופי שלי הוא קצת יותר פלואידי, כאילו אני קצת יותר פתוחה, אני מסוגלת לצאת עם שני אנשים במקביל. אני לא יודעת עכשיו אם שלושה או ארבעה, זה כבר מוגזם, אני גם צריכה זמן לעצמי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך היא מוצאת זמן גם לצעצועי מין וגם
    א 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לריבוי בני זוג זה מה שלא מובן בכל מקרה יש הרבה דברים מוזרים בדור הזה לצערנו
    סגור