ויראלי

עינב בובליל זועמת על הפצת הספר שלה: "מישהו משועמם"

כמה שבועות לאחר שהשיקה את ספר הבישול הראשון שלה, גילתה עינב בובליל כי הספר שלה נסרק במלואו והופץ ברחבי קבוצות וואטסאפ שונות. למרות הכעס הרב שזה גרם לה, היא החליטה להמשיך הלאה
מערכת ice | 
עינב בובוליל (צילום ערן לם לנס הפקות)
בתחילת החודש עינב בובליל השיקה את ספר הבישול הראשון שלה, אך לא עבר הרבה זמן עד שהוא כבר הופץ במלואו ברחבי קבוצות הוואטסאפ. בובליל עצמה חשפה את ההפרה הבוטה של זכויות היוצרים בסשן של שאלות ותשובות עם העוקבים שלה בסטורי.
אחת מהעוקבות של בובליל שאלה אותה: "על מה התעצבנת ביום בחמישי?". על כך ענתה בובליל: "מישהו משועמם סרק את הספר שלי והפיץ להמון אנשים בוואצאפ. התעצבנתי בדיוק ל-10 דקות, העלתי סטורי ומחקתי אותו".
בובליל הסבירה גם כיצד השתלטה על התחושות הקשות שליוו אותה: "זה לא הוא, זה ניסיון מהקדוש ברוך הוא, והתחלתי להתגבר על זה ולהבין שהכל מאיתו יתברך, ומה שהשם נותן אף אחד לא יכול לקחת. וזהו עבר נגמר. מאותו רגע לא חשבתי על זה ולא דיברתי על זה".
נזכיר כי הספר החדש של בובליל הושק לאחר שאלפי עוקביה הראו התעניינות רבה במתכונים שהעלתה לרשת. הספר החדש כולל כ-80 מתכונים אותנטיים של בובליל. שהשקה הנוצצת שערכה להשקת הספר, בובליל התבדחה וביקשה מהתקשורת לקרוא לה מעתה "סופרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה