ויראלי

אילנית לוי נשברת: "אני לא אחזור להיות מי שהייתי"

בראיון לחג, מספרת המגישה על הלידה הקשה של בתה אריאה: "אני יודעת מה זה ניתוח קיסרי, רבע שעה ותופרים אותך, ופתאום זה לא היה רבע שעה, הבנתי שמשהו לא בסדר ולא יכולתי להגיד כלום. אלירז ישב לידי ולא רציתי שהוא יתעלף לי. אלירז ישן איתי בבית החולים וכל הזמן היה אריאה, שם אותה לידי כדישהיא תריח אותי, הייתי בהשתאות"
מערכת ice |  1
אילנית לוי ואלירז שדה (צילום יוטיוב/ HOT)
בראיון ענק לקראת החג למאקו, אילנית לוי פותחת על השנה הסוערת בחייה, עם המעבר של שניה ילדיה ליאם ואלין אל לב עולם הבידור, הגדילה של אריאה, הסרטן שגילתה בגופה ובכלל המרוץ המטורף של החיים גם כמגישה בקשת 12 וקמפיינים שונים.
לוי סיפרה בין היתר בראיון: "אחרי הלידה של אריאה עשיתי שיחות עם אלירז שאני לא אחזור להיות מי שהייתי. פיזית כבר הבנתי שאני אהיה בסדר, אבל הרגשתי שמשהו קרה לי בנשמה. החמש דקות האלה שהבית מתייבש וכולם יודעים שאסור לעבור, כולל הכלבה, אי אפשר לא ליהנות מהרגע הזה, זה האושר, זה הפסיכולוג".

על ההיריון והלידה של אריאה היא הסבירה: "יש לי פחד מהורמונים, התחננתי לאלוהים שלא יעמיד אותי במבחן, כי אם היו הדבר היחיד שאפשר לעשות בשביל להביא ילד, אלוהים אני לא יודעת במה הייתי בוחרת".
עוד המשיכה: "אני יודעת מה זה ניתוח קיסרי, רבע שעה ותופרים אותך, ופתאום זה לא היה רבע שעה, הבנתי שמשהו לא בסדר ולא יכולתי להגיד כלום. אלירז ישב לידי ולא רציתי שהוא יתעלף לי. אלירז הוא כמו אבא ואמא, אין דברים כמוהו. בלידה הוא ישן איתי בבית החולים וכל הזמן היה אריאה, שם אותה לידי כדישהיא תריח אותי, הייתי בהשתאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אילנית לוי
    ספיר 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה פעמים את חוסרת על שטויות ? כמה פירסום את רוצה ? מספיר הכנסתם את הבת שלכם דאין בא כלום בפרוטקציות .דיי תרגעו .אין לכם חיים ?
    סגור