ויראלי

אוהד בוזגלו בסרטון נועז במיוחד עם ארבע בחורות במיטה

אוהד בוזגלו הגיב למתקפה של הסטנדאפיסט אסף יצחקי נגדו על רקע התביעה שהגיש בסרטון פרובוקטיבי לצד לא פחות מ-4 בחורות במיטה
תום נחום |  2
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
הבדיחות האלו יעלו לסטנדאפיסט אסף יצחקי הרבה מאוד כסף? העקיצות על חשבונם של שני כוכבים במופע שלו, כנראה לא הצחיקו את אוהד בוזגלו וספיר (רונדלים) מיכאלי, שהגישו תביעה נגדו על סך 100 אלף שקל. הרקע לתביעה היא שבאחת ההופעות שלו אמר על הבמה לעיני מאות הצופים: "מה יהיה עם אוהד בוזגלו הגמד המכוער הבן *** הזה? שתוקף יותר אוקראיניות קטנות מפוטין? וכל המדינה הזאת נדפקה, כל הטיקטוק על הספיר רונדלים ה*** המטומטמת הזאת...". כעת, אחרי שיצחקי הגיב לנושא בהופעה שלו, אוהד בוזגלו השיב בסרטון פרובוקטיבי במיוחד עם 4 בחורות במיטה.
 

אגב, יצחקי פנה לעוקביו בסטורי באינסטגרם וחשף קצת את התחושות: "תשמעו אני עובר ימים מטורפים, ובגלל זה חשוב להגיד לכם תודה! לצד הטירוף, אני נתקל בכל כך הרבה אנשים טובים, שמשתפים, מתייגים, כותבים מילים חמות, תדעו שזה לא מובן מאליו! ריגשתם אותי לגמרי ואני גאה בקול השפוי הזה, של אנשים שחשוב להם לשמר את האמנות הזאת של סטנד אפ ואת חופש הביטוי, אוהב המון באמת".

עוד קודם לכן, יצחקי הגיב על הבמה לנושא בעוקצנות האופיינית לו כאשר פנה לקהל ואמר: "אז נפתח את זה? טוב, אם לא שמעתם, חתן פרס הנובל אוהד בוזגלו ומהנדסת 'כיפת ברזל' ספיר 'רונדלים' מיכאלי, תובעים אותי. כן, זה משהו שקרה במציאות הזאת, הם נפגשו, הם הביאו עורך דין, ספיר רונדלים... טוב שלא זרקתם פנימה את אפי הנמר. אתם קולטים שאני אחראי למפגש הפסגה הזה? אני כינסתי בחדר את איינשטיין ואופנהיימר, אני אסף יצחקי, פגעתי להם בשמם הטוב (צוחק). שמם הטוב! ספיר 'רונדלים', בחורה שרוקדת חצי עירומה ועושה צלילים של מטקות, ששמה בשם שלה שיר של סטטיק, כמו שאני אקרא לעצמי 'אסף באסים וסלסולים'. ואוהד בוזגלו, הדן בילזריין מחווארה הזה, שאיך שהוא הצליח להיות הכבשה השחורה במשפחת בוזגלו!".
 


"על איזה שם טוב הם מדברים? יש אינסטלטורים ששדדו זקנות ב'יצאת צדיק' שיש להם יותר אהדה ברחוב. הם כתבו בכתב התביעה 'אוהד בוזגלו אושיה מצליחה, ספיר מיכאלי אושיית רשת ואסף יצחקי סטנדאפיסט מתחיל', תקשיב טוב אוהד, הקריירה שלי יותר מבוגרת מהנשים שאתה יוצא איתן! היא מדברת עליי? ספיר מיכאלי? בחורה שילד שעבר חרם קשה מסנן אותה. אני אגיד לכם משהו מכל הלב, אף אחד לא יפגע בחופש הביטוי, אנחנו סטנדאפיסטים ואנחנו נגיד את מה שבא לנו להגיד עד הסוף מכל הלב ואנחנו ניתן ביקורת על כל מי שבמרחב הציבורי שלנו, בלי סייגים, אף אחד לא יפגע בחופש הביטוי, אבל בגלל שיש לי לב ואני כן מתחשב המשפט הזה הולך להיות ביום שלישי וחמישי".


מנהליו של יצחקי מסרו בתגובה לגיא פינס שפרסם את הסיפור: "מופע סטנד-אפ קומדי, מטבעו, נועד להצחיק את הקהל, לעיתים קרובות תוך הקצנה והעצמה של תופעות חברתיות והתנהגויות אנושיות, והגחכה של דמויות מוכרות".

עוד נמסר מנציגיו: "הכוונה לעולם אינה לפגוע באיש, והקהל, המשלם ממיטב כספו עבור שעה קלה של צחוק והנאה, יודע היטב כי שום דבר מהנאמר על ידי האמן אינו נאמר ברצינות, ואינו ביקורת אמיתית המיועדת לפגוע. אסף יצחקי הוא אמן סטאנדאפ מצליח, וחבל שמיכאלי ובוזגלו מנסים לפרסם את עצמם על גבו. אנו לומדים את התביעה ונגיב עליה בבית המשפט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נכון
    בתיה 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפי דעתי בכל סטנדאפ לא מתכוונים לפגוע באף אחד מהציבור אבל כדי להצחיק מציגים את זה באופן שאולי יכול להיראות כפגיעה למרות שאני לא מאמינה שיצחקי ינסה לעשות דבר כזה. הוא פשוט ניסה להצחיק את הקה. זאת העבודה שלו
    סגור
  • 1.
    אוהד בוזגלו
    אזרחית 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נגמרו האנשים המעניינים והנורמלים?את מי מעניין הזיי......הזה
    סגור