ויראלי

יענקי "חוזר בשאלה"? זה המקום בו נתפס מבלה

בר הקפלה בתל אביב אירח את סוכנות LACE מודלס שחגגה שנה חדשה ולאח הגדול הייתה נציגות מכובדת מאוד של דיירים שהגיעו להרים את האירוע ולהשתחרר אחרי 104 ימים בתוך הריאליטי של רשת 13. יענקי גנב את הפוקוס
מערכת ice | 
יענקי גולדהבר, האח הגדול (צילום רשת 13)
אמש סוכנות LACE Models חגגה את השנה החדשה בבר הקפלה בתל אביב ולאח הגדול הייתה נציגות מכובדת מאוד של דיירים שהגיעו להרים את האירוע ולהשתחרר אחרי 104 ימים בתוך הריאליטי של רשת 13.
בין מי שהגיעו לחגוג: ספיר בורגיל, אברהם אקלום, יענקי גולדהבר, לין אלפי, אורי נגר, רוי רייניש, בן ויריניק, אורי כהן, שיר צרפתי, אלון חובל, יאיר כמכאג'י, טניה לאורן ועוד. עבור יענקי אגב, מדובר באירוע די חריג כשהוא בילה עם חבריו החילונים בבר המדובר.

יענקי, שהגיע למקום השלישי והמכובד בגמר, בקושי הספיק לנוח מהאירוע, מיהר להודות לכל התומכים שלו בחוץ: "קודם כל ולפני הכל תודה לבורא עולם על הזכות להיות בבית הכי מוכר במדינה 104 ימים", כתב אתמול בלילה בחשבון האינסטגרם שלו שצבר כבר מעל ל-60 אלף עוקבים.
עוד הוסיף: "על הזכות להכיר אנשים מדהימים וחברים לכל החיים, על הזכות לצחוק ולבכות, להתרגש ולהנות, לחבק ולכאוב. עברתי חוויה שלא אשכח בחיים, וכל זה בזכותכם, עם אהוב ויקר שלי, שלא הפסקתם להצביע ולתמוך ולפזר המון המון אהבה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה