ויראלי

אד שירן ביטל ברגע האחרון: מעריצים שחיכו בחום נזקקו לטיפול

לאחר שעות המתנה בחום המדברי, אד שירן הודיע למעריציו כי המופע שלו בלאס וגאס מבוטל בעקבות בעיות בטיחות. עם זאת, התברר כי במהלך ההמתנה הארוכה לכניסה מעריצים נזקקו לסיוע רפואי ואחד מהם אפילו פונה לבית החולים
מערכת ice | 
אד שירן בהופעה אינטימית (צילום אינסטגרם)
הופעתו של אד שירן בלאס וגאס במהלך הסופ"ש עוררה רעש גדול ברשתות אפילו שמעולם לא התקיימה. אלפי מעריצים החלו להגיע כבר משעות הצהריים לאצטדיון המקומי, וחיכו שעות ארוכות בתור הכניסה בחום של כ-30 מעלות בעיר המדברית. עם זאת, זמן מה לאחר מכן שירן פרסם הודעה מיוחדת באינסטגרם והודיע על ביטול המופע.
לפי דיווחים מעבר לים בעקבות החום רבים מהמעריצים שחיכו בתור חשו ברע ואדם אחד אפילו פונה לבית החולים. לאחר הביטול שירן תועד יוצא למעריצים ומחלק חתימות במשך יותר מחצי שעה. בפוסט שלו הסביר כי המופע נדחה ל-28 באוקטובר וכי כל רוכשי הכרטיסים יוכלו לממש את הכרטיס באותו מועד. עם זאת, הוא לא סיפק הסבר לביטול אלא רק ציין כי עלו "אתגרים".
הדבר הוביל הרבה ספקולציות ושמועות בנוגע לביטול, ולכן שירן הוציא שוב הודעה, הפעם ארוכה ומפורטת יותר, שבה הסביר כי הייתה בעיה עם אריחי גומי שהונחו באצטדיון שגרמו לחשש שמבני ענק אחרים בבמה יהיו לא יציבים. לאחר ששירן הבין שאין דרך להבטיח את שהמופע יהיה בטוח למעריציו, הוא העדיף לדחות אותו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה