ויראלי

מטבע של אגורה ששווה 2,800 שקל? בדקו עכשיו בארנק

בטיקטוק פורסם סרטון שמראה כיצד ניתן לזהות האם אגורה משנת תש"ך שווה מאות דולרים או לא שווה דבר, בדקו אצלכם בבית
מערכת ice |  7
מטבע עתיק (צילום דוברות המשטרה)
בדקו בארנק שלכם, אולי אתם עומדים להכניס סכום לא רע. בטיקטוק של עמית אבן הובא לאחרונה. בסרטון שעלה אבן לטיקטוק הוסבר: "הנה שני צעדים לגלות אם יש לכם אגורה אחת ששווה 700 דולר. בואו נראה. יכול להיות שיש לכם אחד כזה בבית. מצד ראשון זה חייב להיות תש"ך, מצד שני זה חייב להיות תש"ך גדול".
עוד הוסיף הטיקטוקר: "אני אראה לכם איך לזהות את זה. תראו את התש"ך הרגיל ותראו את הגדול, כמה התאריך גדול לעומת התאריך הרגיל, זה לא שווה כסף וזה כן. אם יש לכם מטבע כזה, הוא נמכר ב-775 דולר בביד ספיריט בארץ".
 
@amiteven1 #תשך #אגורה #אגורהשחוקה #אגורות #הסטוריה #מטבעותלשון #מטבעות #מטבע #history #historytok #historybuff #נדירבתכליתהנדירים #for #foryou #foryoupage #fyp #fypシ #trending #viral #viraltiktok #פוריו #פוריועולמי #פוריוישראל #טעות #ישראל #שקל #שקלים #שקליםשקלים #שקלוחצי #בשבילך🦾 #מטבעות #אספנות #כסף #כסףמהאינטרנט #כסף🤑 #טעות #שנותה60 #1 # #education #fun #follow #following #money #moneytok #cash #agora #rare #coin #coins ♬ Epic Music(842228) - Pavel
לאחרונה פורסם במאקו גם סיפור של אדם שהגיע לפנות מתכולה את הדירה של סבתו שנפטרה לא מכבר, על מנת שיוכל להשכיר אותה בשוק. בין מאות הארגזים שערם, היה אחד מסקרן במיוחד, בו גילה מטבעות מכל מיני זמנים ומועדים, מאוד לא שגרתיים.
משלא הבין מה הוא בדיוק ראה, הוא לא ייחס חשיבות לארגז המטבעות, עד אשר נתקל במטבע בשווי אגורה אחת משנת תש"ך- 1960, הוא חשב לזרוק את הארגז כשחשב שלמטבעות האלו אין ערך, אך הוא החליט לפעול לפי תחושת הבטן ולבדוק עם חברים שמבינים בתחום. הוא שלח לחברו וכחזרה ההודעה הוא הבין שהארגז הזה יכול להיות שווה מעל 100,000 שקל, כשערך המטבע הספציפי הוא בין 20 ל-40 אלף שקלים.

למאקו הוא סיפר: "האמת שהייתי בשוק גדול. הם נראו לי סתם כמו אוסף של מטבעות ישנים שסבתא שמרה אגרה בצד כמו הרבה דברים שהיו לה בבית, ולא השתמשה בהם. כשעשיתי את בירור הבנתי שיש לי אוצר בידיים, שזה שווה המון כסף. איזה מזל שלא זרקתי את התיבה לפח".
רק לא מזמן סופר על מטבע של חמש אגורות משנת 1964 שיכול להיות שווה כ-40 שקלי, מטבע של 5 שקלים משנת 1990 יכול להשיג בין 20 ל-150 שקלים תלוי במצבו. השוק הזה הוא גדול והמשקיעים שרוכשים את המטבעות מאמינים שבסופו של דבר הקנייה שלהם תניב להם רווחים גדולים יותר בעתיד.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מטבע 5 אגורות
    לירון כהן 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א)איך אני יודע בוודאות שאקבל את הכסף ב) למי אני מעביר את המטבע?
    סגור
  • 6.
    יש עשר אלף אגורות כאלה
    אזרח פשוט משקיף מהצד 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אני שומר את זה עד שיגיע לעשרים וארבע אלף לירות שטרלינג כל אגורה
    סגור
  • 5.
    אגורה מאש"ך כמה שווה? (ל"ת)
    נועם הכלי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 4.
    הסיפור מגוחך ובלתי אמין
    דני צור 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הסיכוי למצא בערימת מטבעות מטבעות בשווי של 100 אלף שקל ,קטן יותר מלזכות בפרס הראשון בלוטו.
    סגור
  • 3.
    כסף ישן וטוב
    פולדארק 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישית !! אין לי מושג מה יש בתיבת האוצר שמצאת אני הייתי מוכר הכל לכל המרבה במחיר ,ומשאיר מעט לאוסף פרטי קטן וצנוע ,זכור!! אין חבר נאמן ככסף מזומן,בהצלחה
    סגור
  • 2.
    גרוש הפוך. כמה עולה ? (ל"ת)
    יוסף 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מטבע של גרוש
    אלי 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי מוכרים את המטבע
    סגור