ויראלי

אייל גולן וגרושתו בצעד מפתיע: הקאמבק הפך לרשמי?

דניאל גרינברג העלתה סטורי לאינסטגרם שלה בו כתבה שהיא והזמר בחופשה זוגית לבדם: "אמא ואבא בחופשה, מיאל ורון עם סבא וסבתא, ואני פשוט לא יכולה. אני אוהבת אותם בעצמות שלי בנשמה שלי, כל פעם שאני טסה, אני חוזרת אליהם בטירוף לא נורמלי. חוץ מזה שאני אוהבת שהם מדוגמים וזה פחות מעניין את אמא ואבא, הכל פיקס"
מערכת ice |  3
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)

אחרי הבילוי המפתיע של דניאל גרינברג והגרוש שלה, אייל גולן, ביחד עם חברים בחופשה ביוון, שגרם לכך שכבר אין אפשרות יותר להכחיש שום דבר אלא שמדובר בקאמבק זוגי, כעת מתברר שזו לא החופשה האחרונה שלהם ביחד. אחרי שגם טסו עם הילדים לחופשה משפחתית, השניים טסו לבד לחופשה זוגית.

גרינברג העלתה סטורי לאינסטגרם שלה בו כתבה: "אמא ואבא בחופשה, מיאל ורון עם סבא וסבתא, ואני פשוט לא יכולה. אני אוהבת אותם בעצמות שלי בנשמה שלי, כל פעם שאני טסה, אני חוזרת אליהם בטירוף לא נורמלי. חוץ מזה שאני אוהבת שהם מדוגמים וזה פחות מעניין את אמא ואבא, הכל פיקס". 
 



כבר בחופשה הקודמת אחד המקורבים להם סיפר: "הם הכי ביחד, זוגיים לכל דבר, ישנים באותו החדר וכמובן מבלים ביחד, הקאמבק כבר קורה מבלי להצהיר ולא בטוח שתהיה הצהרה רשמית - אלא הדברים פשוט ימשיכו להתנהל ככה".

כזכור, בסוף החופשה הקודמת, גולן העלה תמונה שלו מחבק את גרינברג וכתב: "גרושתי היפה", כוכבת האח הגדול ו'גולסטאריות' שיתפה את התמונה. היא גם שיתפה תמונה שלה יושבת במרפסת כשגולן מניח תפילין והיא כתבה: "מיאל ורון, אמא שומרת על אבא".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משחקים באמא ואבא
    יהודה 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהאינטרסים שוב יגמרו והשיגרה תיכנס לתמונה,אייל יחזור לנסות מאכלים מפתים חדשים והגברת גרינברג תאלץ להחפרד בשנית.
    סגור
  • 2.
    הכל פייק
    סיגל 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר נמוכה והבלה מים המלח
    סגור
  • 1.
    את מי זה מעניין ?
    טל 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באמת יש כל כך הרבה בעיות במדינה הזו . שרק דניאל גרינברג עם הבצע כסף שלה מעניית את התח... של מישהו... הרי בשביל כסף היא נכנסה להריון עם הגבר שהיית איתו בהליכי גירושים .. עד כמה אפשר להיות בהמתיים ... בעצם הם מתאימים שני סוטים
    סגור