ויראלי

המודחת הטרייה מבית האח הגדול נחשפת: עם מי נצפתה צמודה?

אמש נערכה מסיבת יום הולדת לסוכנות הדוגמנים ודוגמניות של צחי ואזנה במועדון השלוותה בתל אביב בהפקתו של שון בלאיש, מי שהצליחה לעורר הרבה בז סביבה הייתה המודחת הטרייה מבית האח הגדול שי עופרי שנראתה צמודה למשפחתו של שניר בורגיל, גם חלק מהמודחים האחרים  מהבית הנצפה במדינה נכחו במקום
מערכת ice |  1
מודחי העונה (צילום אור גפן)

אמש נערכה במועדון השלוותה בתל אביב מסיבת יום הולדת שנתיים לסוכנות הדוגמנים והדוגמניות של צחי ואזנה, בהפקתו של שון בלאיש. מי שהמליחה למשוך הרבה תשומת לב במהלך האירוע הייתה המודחת הטריה מבית האח הגדול  שי עופרי שנראתה צמודה למשפחתו של שניר בורגיל וישבה עם אחיו שגיב וחברו הטוב אור דהן.


גם חלק מהמודחים האחרים מהבית הנצפה במדינה נכחו במקום כמו: לרה מטודי, יאיר כמכאג'י, בן ויארניק, עדן שבירו ואורי נגר. בנוסף היו אושיות חשובות אחרות: הזמרת דנה לפידות, פיינליסט האח הגדול דרור רוקנשטיין, דנה בן ארי, עורך הדין וכוכב הטיק טוק רז עטיה, מריאנה דייץ מאהבה חדשה ועוד. צחי ואזנה שהחל לעבוד לפני 25 שנה כצלם אופנה, וצילם עם חברות הגדולות, פתח לפני שנתיים סוכנות דוגמניות ודוגמנים שמונה כיום מעל 20 מיוצגים.
 


צחי ואזנה מסר על האירוע: "בהחלט רגע מרגש לחגוג יחד את יום ההולדת של הסוכנות  ולאחד את כל המיוצגים שלי במקום אחד שבו כולם נהנים רגע לפני ראש השנה ומרימים כוסית יחד לשנה החדשה. תודה לאשת יחסי הציבור שירן פרץ שלקחה את האירוע למחוזות אחרים ותודה לכל מי שהגיע".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מעניינת בכלל (ל"ת)
    ברונו 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור