ויראלי

אתגר אחד יותר מדי: נער מת לאחר שאכל חטיף חריף ומסוכן

נער בן 14 בלבד ניסה לבצע אתגר טיקטוק חריף ומסוכן, וכך מצא את מותו רק שעות לאחר מכן. כעת האם האבלה מנסה לגייס כספים כדי לקבור אותו בכבוד
מערכת ice | 
אתגר החריפות (צילום First We Feast יוטיוב)
אם המקרה הבא הוא לא עדות לכך שאתגרי הטיקטוק כנראה עברו את גבול הסבירות, אנו לא יודעים לאן זה עוד יכול להגיע. לפי דיווחים מעבר לים, נער בן 14 בלבד ממסצ'וסטס שבארה"ב הלך לעולמו לאחר שניסה לבצע את אתגר הטיקטוק הוויראלי "וואן צ'יפ".
הרקע לאתגר מגיע מחברת Paqui המשווקת האריזה של טורטיה (בצורת דוריטוס) אחת ויחידה שמתובלת באחד הפלפלים החריפים ביותר בעולם - קרוליינה ריפר פפר. במסגרת האתגר יוצרי תוכן בטיקטוק ובפלטפורמות נוספות מנסים לאכול את הטורטיה הלוהטת והם מתחרים ביניהם על כמות הזמן שלוקח להם להושיט יד לשתייה שתקל על הבערה בפיהם. החברה מציינת על גבי האריזות שלה ובאתר כי החטיף עשוי לגרום לבעיות רפואיות וכי צריכותו מותרת לבני 18 ומעלה בלבד.
לפי הפרסום בניו יורק פוסט, הנער האריס וולובה שהיה בכיתה ח', ניסה לבצע את האתגר כשהיה בבית הספר והחל לחוש ברע. משפחתו אספה אותו לביתו ונרשמה הקלה בכאב שלו מאוחר יותר. לפני שהיה אמור ללכת לבחינות לנבחרת הכדורסל הבית ספרית, אמו מצאה אותו מעולף והזעיקה כוחות סיוע. למרות התושיה של האם, מותו של וולובה נקבע בבית החולים.
בעת זו לא ידוע באופן סופי כי החטיף הקטלני הוא שגרם למוות, אך האם האבלה בטוחה בכך שזו הסיבה העיקרית למותו. לאחר המוות החלו להגיע ההספדים להאריס. בבית הספר סיפרו שהיה כוכב עולה בתחום הכדורסל וכי מדובר באובדן גדול. קרובת משפחה הקימה קרן גיוס כספים כדי שהמשפחה תוכל לקבור את בנה בכבוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה