ויראלי

קטטה פרצה בין אנשי מירי רגב למאבטחים של גלנט

עימות בקואליציה? קטטה פרצה בין הנהג של מירי רגב למאבטח של השר יואב גלנט כאשר הנהג של רגב סירב לעצור לבדיקה ודרס את המאבטח של גלנט. השרה לא טמנה ידיה בצלחת ונחלצה להגנת נהגה האישי 
דוד זולדן |  1
מירי רגב, יואב גלנט (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
הנהג של שרת התרבותמירי רגב ומאבטחו של שר הביטחון יואב גלנט, התעמתו ועד מהרה קטטה פרצה בין השניים. על פי הדיווח של נורית קנטי בגל"צ, בשב"כ טוענים שהנהג של רגב דרס ופצע קל את המאבטח של גלנט, לאחר שהראשון סירב לעצור לבדיקה.
עדי ראיה שנכחו באירוע סיפרו כי השרה רגב התעמתה עם המאבטחים. בלשכתה ביקשו מהשב"כ לתחקר את האירוע וטוענים שהמאבטח של גלנט הוא זה שנהג באלימות כלפי הנהג.
ובתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט החליט שלא לסגור ולא להפריט את תחנת הרדיו הצבאית 'גלי צה"ל. גלנט קיבל את המלצת הוועדה המקצועית שהקים וזאת נגד עמדת הרמטכ"לים לשעבר שהופיעו בפני הוועדה ותמכו בהוצאת גל"צ מהצבא.
על פי דיווח של כתב 'כאן חדשות' אבישי גרינצייג, גלנט ביקש לשמוע את דעתו של הרמטכ"ל הרצי הלוי שהבהיר כי הוא תומך בהוצאת התחנה מצה"ל. בנוסף החליט גלנט כי תצומצם השתתפות חיילים בסיקור פוליטי, יוגדל נפח העיסוק בעניינים צבאיים וחברתיים וישונה מנגנון הפיקוח על התחנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תסתכל בקנקן (פנים יפות) אלא במה שיש בו (רפש) (ל"ת)
    ars awat 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור