ויראלי

אביב גפן חושף טראומה מהילדות: מה עשה לו המורה לספורט?

הזמר אביב גפן הגיע להופעה מיוחדת בבריכה של מושב בית יצחק בו גדל וחשף סיפור מזעזע על הילדות שלו במקום בתקרית קשה עם המורה לספורט: "הוא נעל אותי בחדר עד שבכיתי וכשבכיתי הוא הוציא אותי והעמיד את כל הכיתה בשורה וזרקו עליי כדורים כל אחד בתורו. איזה עולם זה היה, היום זה היה תחקיר ב'עובדה' כאילו, אז זה היה, 'כן, אביב גפן, תעמדו, כל אחד יעיף לו על הראש כדור וככה הוא ילמד', איזה אדם עדין ומקסים, מלאך"
תום נחום |  1
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
רגע לפני שהוא ממריא לגרמניה ומגיע ביום שלישי הקרוב להופעה חגיגית בברלין, הזמר אביב גפן הגיע בסוף השבוע להופעה מיוחדת ונוסטלגית במיוחד במושב בית יצחק שבשרון, בו גדל, וחשף במסגרת ההופעה סיפור מזעזע על המורה לספורט בבית הספר בו למד.
אביב גפן בהופעה בבריכה של מושב בית יצחק באזור השרון, בו גדל ואף למד בבית הספר שם, כאשר בנוסף, גפן חשף סיפור מפתיע ולא פשוט במיוחד מתקופת ילדותו, בסרטון אותו הביא לשידור לירון זייד ב'חדשות הבוקר' של קשת 12: "יש כאן עוד אנשים מהבית ספר בבית יצחק? אני רואה שלא הרבה, הפסדתם, איזה יופי, איזה טיפול בילד ההיפראקטיבי. לא, האמת שהטיפול בי היה איום, באמת, היה שם מורה לספורט, איזה מלאך הוא היה, איזה איש אדיב ומקסים, ונורא רגיש".
"אני האמת זזתי כי אני אדם שזז הרבה, אני היפראקטיבי, הייתי עדיין נטול ריטלין. והצורה שהוא עזר לי להתקדם ולהבין את מקומי בעולם הספורט ובכלל בעולם, היה מקסים. הוא נעל אותי בחדר עד שבכיתי וכשבכיתי הוא הוציא אותי והעמיד את כל הכיתה בשורה וזרקו עליי כדורים כל אחד בתורו. איזה עולם זה היה, היום זה היה תחקיר ב'עובדה' כאילו, אז זה היה, 'כן, אביב גפן, תעמדו, כל אחד יעיף לו על הראש כדור וככה הוא ילמד', איזה אדם עדין ומקסים, מלאך".
ניב רסקין הזדעזע מהסיפור: "וואו אני בשוק, מה זה? וואו". לירון זייד הגיב: "הסיפור הזה אגב הציף שם המון זיכרונות שאנשים דיברו על זיכרונות שלהם מהמורה הזה, אבל באמת שהייתה הופעה מאוד מרגשת וסגירת מעגל של אביב גפן עם המקום שהוא גדל בו. הוא ברח משם כל עוד נפשו בו כי הייתה לו ילדות מאוד קשה שם, אבל עכשיו הוא הרגיש שהוא בשל לבוא ולסגור מעגל. סיפור איום ונורא מהילדות שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרום יוסי? (ל"ת)
    / 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור