ויראלי

אוהד בית"ר ירושלים שהותקף בידי המאבטח מאיים בתביעה

אמש במהלך המחצית של המשחק בין בית"ר ירושלים והפועל חיפה, אוהד שהשתתף באתגר של בית"ר הופל ארצה בידי מאבטח שחשב שהוא אוהד סורר שהתפרץ לדשא ללא היתר. כעת הוא מתלונן על כאבי גב ומאיים לתבוע
מערכת ice | 
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)
בתקופה שבה אנו רגילים לשמוע על אלימות רבה במשחקי הכדורגל, מה שהתרחש אמש בזמן המחצית של המשחק בין בית"ר ירושלים ובין הפועל חיפה היה  מעט עצוב, אך גם מעט מצחיק.
אוהדי בית"ר הוזמנו לקחת חלק באתגר בעיטות לרשת ממרחק של חצי מגרש, ואלו שמצליחים זוכים בפרס. אחד מהאוהדים הנלהבים של הקבוצה צלח במשימה וחגג מול שאר קהל האוהדים עם שלוש מחוות סטייל רונאלדו - עד הרגע שבו אחד מהמאבטחים במקום התבלבל וחשב שמדובר באוהד שהתפרץ לדשא. 
בתיעוד ניתן לראות כיצד המאבטח רץ במהירות לכיוונו של האוהד, מפתיע אותו מאחור ומפיל אותו על הרצפה. מארגני הפעילות שראו את האירוע רצו למקום במהרה כדי להציל את האוהד וכדי להסביר למאבטח את הטעות. 
  
אומנם התושייה של המאבטח מבורכת, אך אנחנו גם בטוחים שתשומת לב למתרחש על הדשא הייתה מונעת את האירוע. מטעמו של האוהד כבר פורסמה תגובה שאומרת כך: "מבקש מכולם לא לתייג אותי בכלום. אני בשיחות כרגע עם עורך הדין שלי על הגשת תלונה במשטרה והגשת תביעה של חברת אבטחה. כרגע אני בדרך לטרם בגלל כאבים בגב עקב הנפילה על הגב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה