ויראלי

עמית סגל חושף לראשונה: מה מעיק עליו בחדשות 12?

העיתונאי התראיין לארז טל וסיפר: "ב'פגוש את העיתונות' אני מודה שזה יותר מפריע לי, מהטעם הפשוט שאני לא אורח, אלא אני התוכנית. מודה שזה מעיק על מצפוני יותר מפעם"
מערכת ice |  1
עמית סגל ויונית לוי (צילום מסך קשת 12)
עמית סגל התראיין לתכנית '30' עם ארז והתבטא כמו שלא התבטא בעבר על כל הדברים המעניינים שקרו בקריירה שלו כחלק מקשת וחדשות 12. בין היתר, שאל אותו ארז טל "כשנתניהו הציע לך שריון בליכוד, איזה מקום הוא הציע לך?", סגל סיפק תשובה מפתיעה.
סגל הסביר: "רביעי. יכולתי להיות סגן שר האנרגיה היום, במקרה הטוב. עם כל הכבוד והערכתי לעצמי, זה לא היה מזיז את עמודת המנדטים באופן משמעותי. נתניהו לא עשה את זה באותו שלב כי הוא הרגיש שהעם צמא לניתוח שלי בישיבות הקבינט".

עוד הוא אמר: "הוא עשה את זה כי היה תחת הרושם, שהסתבר בסוף כלא נכון, שמה שיכריע את הגורל זה המנדט ורבע של ציונים דתיים, 'פיינשמקרים', שמתלבטים. מצד אחד הם ימניים, מצד שני הם לא אוהבים את נתניהו וסמוטריץ'. הוא אמר: 'אני אביא אותך, ואז הם לא יצביעו איילת שקד או מתן כהנא'".
עוד הוא נשאל: "התלבטת האם להצטלם ל"אולפן שישי" ו"פגוש את העיתונות" שמשודרות בשבת?" סגל השיב: "ההורים שלי מאוד לא אהבו את זה. אורי אורבך זכרונו לברכה, אף פעם לא היה מצטלם לתוכניות שמשודרות בשבת. בני אלון, זכרונו לברכה, כן. כאילו נאחזתי בבני אלון, אבל האמת שזה סתם תירוץ. ב'פגוש את העיתונות' אני מודה שזה יותר מפריע לי, מהטעם הפשוט שאני לא אורח, אלא אני התוכנית. מודה שזה מעיק על מצפוני יותר מפעם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל לא נתן דגש על היותו ימין בודד מול גדודי שופרות שמאל (ל"ת)
    לטוב ולרע 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור