ויראלי

כוכבת האח הגדול חוזרת לפעילות לראשונה אחרי ההפלה, וזוכה להפתעה

בר כהן, פיינליסטית העונה הקודמת של האח הגדול, חשפה לפני כשלושה שבועות כי עברה הפלה עם תאומים. כעת היא חוזרת לעבודה עם קולקציה חדשה משותפת עם חברת האופנה אדיקט. ואליאב טעטי הפתיע אותה על סט הצילומים
מערכת ice | 
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
לראשונה מאז חשפה לפני כשלושה שבועות שעברה הפלה כואבת עם תאומים, בר כהן, המפסידה בגמר העונה הקודמת של 'האח הגדול', חוזרת לפעילות.
בחודשים האחרונים עבדה בר על עיצוב קולקציה בשיתוף פעולה עם חברת האופנה "אדיקט", בבעלותם של אורי וניר שחר. ביחד יצרו דגמים בעיצוב משותף. אתמול (רביעי) הגיעה לסט הצילומים לקולקציה וזכתה להתרגשות בעקבות ההפתעה שהכין לה אליאב טעטי, בן זוגה, כאשר הגיע ביחד עם בנה, ליאו בן הארבע.
ליאו הוא בנה של בר מזוגיות קודמת בשהותה בארה"ב, ואת בן זוגה אליאב היא הכירה כזכור בתוך בית האח הגדול. אתמול אמרה בר: "אני נרגשת לחזור לשגרת עבודה מבורכת. עמלנו רבות על הפרויקט הזה ולמרות העצב הפרטי שלי, היה לי ברור שאני רוצה שהדברים יקרו בדיוק כפי שתכננו״.
 
בתחילת החודש כהן חשפה את הטרגדיה האישית באינסטגרם שלה, עם תמונות אולטרסאונד של העוברים: "ה' נתן ה' לקח", כתבה, "כשהתבשרנו, בכיתי. אני לא כועסת על עצמי. זה היה בכי של שמחה. לא חשבתי שבגיל 32 אקלט בקלות, אבל גם היה פחד, איך שוב? מה יגידו עליי? שוב לא תחת נישואים. אני חזקה מול ביקורת אבל זו ביקורת שקשה מולה - כי את כל כך רוצה רק לשמוח ושישמחו עבורך. כשסיפרתי לאליאב שאנחנו בהיריון ובכיתי הוא צעק צעקה רועמת של אושר ואמר לי אני אוהב אותך יותר, את האמא של הילדים שלי".
עוד המשיכה: "ברגע כל הפחד נמחק בכינו כמו שני ילדים מאושר אמיתי ומזוקק - עבורי זה היה כמו תיקון כזה של העבר, זה יהיה הריון שמח עבורי מההתחלה ועד הסוף אפילו את סבא ז"ל הספקתי לשמח בבשורה. ט"ו באב השנה היה אמור להיות הכי שמח עבור שנינו - בדיקת שקיפות עורפית שבה היינו צריכים לקבל בשורה שזה לא עובר אחד כמו שחשבנו. יש לנו תאומים והם זהים". 

צילום: נועה שמעונוף
"במקום לזעוק מאושר על החלום שלי לתאומים כי לא ראו באולטרסאונד הראשון, התבשרנו בחודש שלישי שהם שניים אבל כבר אין להם דופק ויש לבצע הפלה דחופה. היום אני מבינה את הנשים שחוות את הכאב הקשה מנשוא – את האובדן. ללכת בהיריון ולחזור ללא. אני מאמינה שהכל לטובה, ויש סיבה להכל. שואלת את אלוהים מאותו רגע למה לא השאיר לי אותם? ומנסה להתנחם באלו שאומרים שהם כנראה הגיעו לתיקון קצר בעולם והלכו, הצדיקים שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה