ויראלי

בני גנץ עושה גל גדות: הצליח לעמוד באתגר האכזרי? צפו

גל גדות התמודדה עם אתגר לא פשוט באחד הראיונות שלה כשנאלצה לאכול כנפיים חריפות תוך כדי ראיון. בני גנץ ניסה לעמוד באתגר. האם הוא הצליח? צפו והחליטו בעצמכם
מערכת ice | 
גל גדות בריאיון (צילום First We Feast יוטיוב)
גל גדות נמצאת במרכז עולם הקולנוע בימים אלו, זאת לאחר שהסרט החדש בכיכובה שהושק בנטפליקס לפני כשבוע, "Heart of Stone", רושם הצלחה גדולה כשנכנס למקום הראשון בצפיות של נטפליקס בלא פחות מ-93 מדינות בעולם.
לפיכך, גדות יצאה לסבב ראיונות מרתק לאחרונה בעיקר בארצות הברית, כשאחד מהם  היה ייחודי מאוד והציג את גדות במצב קיצון מפתיע. הריאיון היה לתוכנית טוק שואו ביוטיוב בשם "הוט וואנס". שון אוונס מנחה את התוכנית ושואל את האורחים שאלות - בעודם אוכלים כנפיים לוהטות ברמה שרק הולכת ומחמירה.
כאמור, גדות נאלצה להתמודד עם האתגר הייחודי הזה, ואם תשאלו אותנו היא עמדו בו בכבוד רב. אף שנראה בבירור שמכנף לכנף הקושי הלך וגבר, גדות המשיכה לחייך ולשמור על מצב רוח טוב. כשהמצב כבר נהיה ממש "לוהט" היא החלה לבכות, להזיל מעט ריר ואפילו לירוק.
מי שניסה לעמוד באתגר של גל גדות הוא בני גנץ, שהעלה סרטון לחשבון בטיקטוק שלו, בו הוא מנסה לעמוד באתגר של גל גדות. בסרטון, רואים את גדות אוכלת את הכנפיים הלוהטות, כאשר מיד לאחר מכן רואים את גנץ יושב במשרדו עם שורה של רטבים חריפים, ופנה לגדות כשאמר: "וונדרוומן, תקשיבי טוב איך עושים את זה. לוקחים קצת חריף, מכניסים לפה. לא מספיק. לוקחים עוד קצת חריף, נשים אותו פה. עכשיו מערבבים את זה, שיהיה טוב טוב טוב".
בהמשך, גנץ בא להכניס את הכפית הלוהטת לפיו, כששואלים אותו ברקע: "רגע בני, אתה לא רוצה לחם, משהו?", כשגנץ עונה: "מה לחם? תביאי קשית אני שותה את זה. זה לא רע. אולי עוד קצת". בהמשך הסרטון נקטע וחוזר לחלק בו הוא אומר גנץ: "רגע, אתם שולחים את זה לגל גדות באמת? אז אל תגידו לה שזה ריבה". צפו באתגר של בני גנץ:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה