ויראלי

הכלב האהוב בעולם מת: "האגדה שלנו לנצח. נוח על משכבך בשלום"

הכלב שהפך לחומר למיליוני ממים ואף נוצר מטבע בדמותו, מת ביום שישי בגיל 12. "אל תהיו עצובים", כתב הבעלים. "זכרו את השמחה שהוא הביא לעולם"
מערכת ice | 
Cheems (צילום מתוך האינסטגרם)
צ'מס (Cheems), כלב מסוג 'שיבה אינו' שכבש את האינטרנט בסערה והפך למים אייקוני, מת ביום שישי בגיל 12 במהלך ניתוח. החשבון הרשמי שלו באינסטגרם פרסם את ההודעה העצובה.
הבעלים של הכלב האהוב כתב, "הוא נרדם ביום שישי בבוקר במהלך ניתוח חזה, שהיה האחרון שלו. במקור, רצינו לארגן לו כימותרפיה או טיפול אפשרי אחר לאחר הניתוח הזה, אבל זה כבר מאוחר מדי". עוד כתב הבעלים, "אל תהיו עצובים, אנא זכרו את השמחה ש-Balltze הביא לעולם...אבל כעת המשימה שלו הושלמה", נכתב בפוסט.
הטרנד סביב צ'מס יצא משליטה לגמרי כאשר הומצא מטבע הקריפטו דוג'קוין שנשא את פרצופו.
 

צ'מס, הידוע גם בשם Pup Balltze, זכה לתהילה ברשת באמצע העשור הקודם, כאשר תמונה די קומית שלו הפכה לוויראלית. אהבתו לצ'יזבורגרים, נודעה לאחר מכן בשם "Cheems", הגייה מעוותת של "צ'יזבורגר". התהילה של צ'מס רק הלכה וגדלה ככל שחלפו השנים, עם תמונה של הכלב שהפכה למים איקוני, המשמש להבעת אי נוחות (קרינג') תחת מסווה של פרצוף רגיל.
 
כמובן שפטירתו גררה גל של תגובות באינטרנט, כאשר רבים הצטערו לשמוע על מותו של כלב הממים האהוב עליהם. "מנסה לעצור את הדמעות שלי. לאכול הרבה פינוקים, לשחק ולרוץ חופשי על פני הקשת. ותודה לך ולמשפחתך שהבאת לנו כל כך הרבה שמחה. אתה האגדה שלנו לנצח. נוח על משכבך בשלום", כתב משתמש אחד. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה