ויראלי

נועה קירל שברה את האקס? "בכיתי הרבה, פרידה כואבת"

תומר הכהן, האקס של נועה קירל, חשף את התחושות חודש וחצי אחרי הפרידה: "יצא לי לבכות הרבה בתקופה הזה, כן, לא פשוט. בכיתי, שחררתי, יהיה לה לעולמים מקום שמור בלב, אהבות ראשונות זוכרים לנצח. פרידות זה דבר כואב". וגם: התגובה שלו לשמועות על זוגיות חדשה עם שוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ
תום נחום |  2
נועה קירל (צילום טל עבודי)
חודש וחצי אחרי הפרידה המתוקשרת מבן זוגה בשנתיים האחרונות, הדוגמן והשחקן תומר הכהן, וכמו כן, אחרי הספקולציות על זוגיות חדשה ונוצצת עם שוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ, הכוכבת נועה קירל, שנערכת לצמד ההופעות בפארק הירקון ובמקביל, גם מחממת מנועים לקראת ההופעה היוקרתית במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, כאשר היום (שני) מתפרסם ראיון פרידה מפתיע עם תומר הכהן, שחושף את התחושות הקשות בעקבות הפרידה.
הכהן התראיין ל'לילה טוב עם גיא פינס' בקשת 12 והתייחס לתחושות אותן הוא חווה מאז הפרידה ולכאב הגדול שליווה אותה: "יש אנשים שהם פשוט שונים, אנחנו לא באים מאותו רקע ולא מאותם תחומי עניין, ולא מאותו אופי ולא מאותם הרבה דברים, המון מחלוקות, לאו דווקא סביב דברים מהותיים, יותר סביב היום-יום. יצא לי לבכות הרבה בתקופה הזו, כן, לא פשוט. בכיתי, שחררתי, יהיה לה לעולמים מקום שמור בלב, אהבות ראשונות זוכרים לנצח. פרידות זה דבר כואב, מה לעשות? בעיקר כשעושים את זה ככה בצורה טובה ומגיעים לבחירה משותפת להפריד כוחות אחרי תקופה ארוכה ומחליטים שטוב יותר בנפרד, אבל מתאוששים לאט לאט, אנחנו בקשר".
על השמועות על זוגיות חדשה עם דניאל פרץ: "ראיתי, שאלתי, קיבלתי את התשובות, כמו שאתם קיבלתם תשובות, ענתה אותה תשובה. אני רק מקווה שיהיה לה טוב, מאחל לה את זה, שתעשה מה שנכון לה, היה לנו מה שהיה לנו, נגמר, שתמשיך בדרכה ותעשה מה שטוב לה. חץ בלב? זה אף פעם לא נעים להיתקל בזה, אבל אין לי זכות להתבאס מזה, זה שלה ואני מאחל לה שיהיה לה רק טוב. אני עדיין לא מוכן למשהו חדש, אבל זה יכול לקרות מחר ויכול לקרות עוד חצי שנה, עד היום יש לי אין סוף אהבה ואכפתיות כלפיה, ובאמת היא חברה טובה שלי בסוף, עברנו שנתיים כאלה ואני באמת חושב שאין מישהו בעולם שמבין אותי כמוה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגעילה
    אני 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרחה
    סגור
  • 1.
    מבאס
    חבל 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני אועדת הפועל באר שבע וזה משחסר לי שהזמרת האובה עלי תהיה בזוגיות עם השוער דניאל פרץ
    סגור