ויראלי

הדחת המתנדב שיצא נגד בן גביר: משטרת ישראל בהצהרה דרמטית

לאחרונה, העבירה משטרת ישראל לכלל המתנדבים בארגון מסמך שנועד לחדד את הנהלים בכל הנוגע להבעת הדעה. הודעה זו באה לאחר האירוע בו הודח מתנדב משטרה שיצא כנגד השר לביטחון פנים איתמר בן גביר 
מערכת ice |  2
משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)
לאחר שליאור ליפשיץ, מתנדב משטרה, הודח בשל ביקורת שהעביר על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. במשטרה נטען כי ליפשיץ פרסם את הודעתו על אף שהמשטרה טענה כי למתנדבים אסור להביע עמדה פוליטית באופן פומבי. על כן, לאחר האירוע פרסמה משטרת ישראל הודעה בנושא.
בפוסט שגרם להדחתו, קרא ליפשיץ בפייסבוק, לשר בן גביר לפעול אחרת בשיח ההסתה, לטענתו, של הממשלה מול המפגינים.
בדבריו של לפישיץ בפוסט שכתב הופיעו בין היתר: "שכחתי עוד משהו…אומנם אני פריווילג אבל תתפלא, לא שמאלני…אז למה איתמר קוראים לי 'שמאלני מסריח ובוגד'? אגב, כבוד השר, יש לי מלא חברים שמאלנים וימנים ואני אוהב אותם והם אותי, אז למה לסכסך בינינו? יש מצב שתרגיע את אלה שמכנים אותי ככה?".
לאחר הדחתו, פרסמה המשטרה  היום (ראשון) את מסמך "חידוד נהלים" בו נכתבו עמדותיה בנושא: "מתנדב לא יבקר את מדיניות המשטרה, את מדיניותו של משרד ממשלתי, כשהוא מזהה את עצמו כמתנדב משטרה, או כשהוא מציג עצמו ככזה, בריאיון עיתונאי, במסיבת עיתונאים, בנאום במקום פומבי, וכן לא יביע עמדה באופן רשתי ציבורי עמדת מדיניות".
על פי טענת השר איתמר בן גביר, המסמך פורסם במטרה: "להרגיע את השיח המסית של הממשלה מול המוחים נגד הרפורמה המשפטית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן גביר המתנדבים עוזרים למשטרה ,אתה נזק למשטרה
    ישראלי 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה ההבדל .ביקורת זה הדבר הכי טוב שיש לארגון .בלי ביקורת עושים טעויות אבל בן גביר העבריין מתנהל כראש מאפיה סיציליאנית עם מיליארדי שקלים של המדינה . אם המתנדבים יפסיקו להתנדב המשטרה תיקרוס .
    סגור
  • 1.
    איפה "הדרמה" ? (ל"ת)
    רוזנצווייג התותח 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור