ויראלי

מדוע קים קרדשיאן מחקה את התמונה עם ליאור סושרד?

העוקבים הישראליים התמלאו גאווה אמש לגלות את המנטליסט ליאור סושרד מככב בעמוד האינסטגרם של קים קרדשיאן. אך מדוע מחקה את הפוסט בו הופיע?
שירה יום טוב | 
קים קרדשיאן (צילום shutterstock)
קים קרדשיאן שיתפה אתמול גלריית תמונות שלה יחד עם המנטליס ליאור סושרד, שידוע בקרבתו למשפחת קרדשיאן ולביקורים התכופים שלו בסלונם. אלה שלאחר הפרסום מחקה במהירות מסיבה לא ברורה. כעת נראה שמספר עוקבים ערניים הצליחו לגלות מה גרם לכוכבת למחוק את הפוסט עם התמונות.
בתמונות שפרסמה צולמה קרדישיאן כשהיא לובשת סט שני חלקים בצבע חום כשהיא יושבת על ספה עם סושרד. קרדשיאן חבשה פאה בלונדינית ואיפור כבד ובפוסט נכללה תמונה שלה לצד אמא קריס ג'נר והאחות קנדל ג'נר.
"אוהבת למצוא תמונות ישנות בטלפון שלי", היא כתבה בכיתוב. עם זאת, בגדי הגזרה של כוכבת "קרדשיאנס" לא היו מכוסים במלואם בשל השסע הגבוה בחצאיתה, שחשף את המחטב השקוף שלבשה מתחת לבגדים כשהתיישבה.
קרדשיאן שדווקא יכלה להשתמש בתמונה לצורך קידום מותג המחטבים המצליח שלה, שלאחרונה הגיע לשווי של ארבעה מיליארד דולרים. במקום זאת, כאמור, הפוסט נמחק ורק המחיקה שלו גרמה לעוד יותר התמקדות בפרטיו כך שלא ברור כיצד כוון הצעד הזה והאם השיג את מטרותיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה