ויראלי

המודחת מהאח הגדול חושפת: "אין בושה בלקחת כדורים"

אחרי שעלו ספקולציות כי היא נוטלת כדורים, יובל לוי השיבה: "אז רק אומר שמצבי הנפשי סבבה פלוס פלוס ותמיד היה אבל זה נחמד שדאגו לי, שאינני נוטלת כדורים פסיכיאטריים ומעולם גם לא ניסיתי, ושאין בושה בלקחת כדורים ויש מלא אנשים שנוטלים וזה נורמלי לחלוטין ומאוד נפוץ, שעצבים- זה נורמלי"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
במהלך העונה האחרונה, עלו לא מעט ספקולציות לגבי הבריאות הנפשית של המתמודדת יובל לוי, שהודחה ממש לאחרונה מהבית, רגע לפני הישורת האחרונה בדרך לגמר הגדול של הריאליטי ברשת 13.
היום (שלישי) היא העלתה סטורי עצבני שיוצא בביקורת נגד כל מי שהעלה ספקולציות בנושא: "אני לא רוצה להמשיך לנבור ברגשות שכבר חלפו, כי עכשיו אני בחוץ ומאוד נעים פה".

כמו כן המשיכה: "אז רק אומר שמצבי הנפשי סבבה פלוס פלוס ותמיד היה אבל זה נחמד שדאגו לי, שאינני נוטלת כדורים פסיכיאטריים ומעולם גם לא ניסיתי, ושאין בושה בלקחת כדורים ויש מלא אנשים שנוטלים וזה נורמלי לחלוטין ומאוד נפוץ, שעצבים- זה נורמלי".
עוד כתבה בכעס לוי: "כאב- זה נורמלי. בילבול- זה נורמלי. מורכבות- זה נורמלי. הכל מן הטבע, הכל מיד האלוהים. אנחנו נורמליים, בואו נוריד את הרגל מהגז למה נחשב "נורמאלי"'/או "לא שפוי" כי אלו אמירות פוגעניות ומסוכנות שיכולות לגרום לאדם להרגיש שמשהו בו לא תקין בעוד הוא לחלוטין בסדר. הוא פשוט בנאדם. כמו כולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה