ויראלי

גדי וילצ'רסקי מאושר מהפעולות נגד מפעל נשר: "זכאים לאוויר נקי"

האקטיביסט במסר של חיזוק למשרד להגנת הסביבה: "האכיפה נגד המפעל חייבת להיות גם במישור האישי והפלילי כנגד מנהלי המפעל והעומדים בראשו. ללא הטלת אחריות אישית, ספק אם נשר יעמוד בדרישות, כפי שלא עמד עד כה. לכאורה"
מערכת ice | 
גדי וילצרסקי (צילום אינסטגרם)
בעקבות הפרות של היתר פליטה ושל חוק אוויר נקי, המשרד להגנת הסביבה הוציא צו מנהלי לחברת "נשר מפעלי מלט ישראליים", המורה על מניעה או צמצום של זיהום אוויר לפי סעיף 45 לחוק אוויר נקי. תגובה להודעת המשרד להגנת הסביבה על צו מנהלי למפעל נשר,  האקטיביסט גדי וילצ'רסקי, תושב מועצת גזר, ממובילי המאבק בזיהום האוויר של נשר מסר הודעה.
וילצ'רסקי מסר: "בחודשים האחרונים תושבי גזר, רמלה, לוד ומודיעין מנהלים מאבק ציבורי נרחב שמטרתו לחייב את מפעל נשר לעמוד בהיתר הפליטה שניתן לו. המאבק כלל, בין השאר, הפגנות ועצומות, הפגנות מול ביתו של מנכ"ל נשר אלדד בן משה (שמונה בינתיים לתפקיד יו"ר המפעל), הגשת תלונה למשטרה הירוקה בגין ההפרות (לכאורה) של המפעל, פניה ללקוחות מרכזיים של נשר ואפילו פניה לחברות בינלאומיות בתחום המלט והבטון הרוכשות מלט מנשר".

עוד הוסיף: "אנו שמחים שהמשרד להגנת הסביבה יוצא להגנת כ-300,000 איש המתגוררים סביב המפעל והזכאים לנשום אוויר נקי. יחד עם זאת, האכיפה נגד המפעל חייבת להיות גם במישור האישי והפלילי כנגד מנהלי המפעל והעומדים בראשו. ללא הטלת אחריות אישית, ספק אם נשר יעמוד בדרישות, כפי שלא עמד עד כה. לכאורה".
לסיום הסביר: "אנו קוראים לחיים ביבס - ראש עיריית מודיעין ויו"ר מרכז השלטו המקומי, רותם ידלין - ראשת מועצת גזר, מיכאל וידל - ראש עיריית רמלה ויאיר רביבו - ראש עיריית לוד, לגלות אחריות לחיי תושביהם ולהיות אלו שניצבים בחזית המאבק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה