ויראלי

לאחר הפרידה הכואבת: בן ה-36 מגיב לאקסית בת ה-82 שלו

איריס ג'ונס ומוחמד איברהים ניהלו זוגיות חריגה, היא בת 82 והוא בן 36. לאחר ריאיון סוער של ג'ונס למגזין ה-closer, איברהים החליט להגיב
מערכת ice | 
זוגיות בעבודה (צילום shutterstock)
מוחמד איברהים בן ה-36 ואיריס ג'ונס בת ה-82 מבריטניה עלו לכותרות כאשר הזוגיות שלהם פורסמה, על רקע פער הגילים ביניהם. כעת, הם נפרדו לאחר זוגיות ממושכת וחזרו כל אחד להתגורר בביתו. 
ג'ונס בת ה-86 התראיינה לאחרונה למגזין closer והסבירה מה השתבש בקשר הרומנטי: "מעולם לא חשבתי שאתאהב במישהו שצעיר ממני ב-46 שנים, אבל זה קרה ואהבתי בו הכל." ג'ונס המשיכה ותיארה את המשבר: "התחלנו להתווכח על כל דבר קטן ופשוט איבדנו עניין. אני לא יכולה לחיות עם זה, אני לא נערה מתבגרת. אני בת 82, אני רוצה חיים שלווים".
לאחר שהריאיון של ג'ונס במגזין התפרסם, הוא הפך לויראלי במיוחד, איברהים מצידו החליט לא לשתוק ושיתף תמונה של עצמו בסטורי בחשבון הפייסבוק שלו. לתמונה איברהים הוסיף את השיר I will survive.

בריאיון של ג'ונס היא הסבירה מה עשתה לאחר הפרידה הכואבת: "אימצתי את חיית המחמד כמה ימים אחרי שמוחמד עזב והוא שותף מושלם. הוא אף פעם לא מתלונן, שקט מאוד ויפה למראה - אני מאוד אוהבת אותו והוא שמח להיות כאן ולא מייצר בעיות. אני לא מתגעגעת למוחמד בכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה