ויראלי

זמר ים תיכוני מוכר נעצר בדובאי: מי תקף תייר איראני?

המשטרה בדובאי עצרה את הזמר דודי בוזגלו לאחר תקרית בה הותקף לדבריו על ידי אזרח של המדינה האויבת. אל בית המלון הגיעו השוטרים והכוכב נלקח משם לחקירה ומעצר בחשד לתקיפה. משרד החוץ ומשפחתו של בוזגלו עודכנו כדי לסייע בשחרורו, כאשר מקורביו כעסו על משרד החוץ שלא הראה מעורבות
מערכת ice |  3
שוטרים (צילום vecteezy)
הותר אמש (שבת) לפרסום כי הזמר דודי בוזגלו, מהכוכבים העולים בז'אנר הים תיכוני, שהה במעצר בדובאי כאשר לפני שלושה ימים עמד במרכז תקרית לא פשוטה בה הסתבך עם אזרח איראני שלדבריו פנה אליו בצורה מכוערת בגלל היותו ישראלי, לכאורה.
מתברר שהמשטרה המקומית חשה אל בית המלון ובוזגלו נלקח משם לחקירה ומעצר בחשד לתקיפה. משרד החוץ ומשפחתו של בוזגלו עודכנו כדי לסייע בשחרורו, כאשר מקורביו כעסו על משרד החוץ שלא הראה מעורבות.

כאמור, משרד החוץ הסביר שהם פועלים בערוצים המדיניים, אבל אינם יכולים להתערב בענייני חקירה ומשפט. קונסול ישראל בדובאי בקשר רציף עם המשפחה וטוענים שעושים ככל האפשר כדי להביא לסיום המקרה.
ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "האירוע מטופל ע״י קונסול ישראל בדובאי והמחלקה לישראלים בחו״ל במשרד החוץ. המחלקה לישראלים בחו״ל עומדת בקשר עם נציגי המשפחה ומסייעת ככל הניתן. ככלל משרד החוץ מנוע מלהתערב בהליכים משפטיים שמתקיימים כנגד אזרחים ישראלים בחו״ל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עבריינים ישראלים
    פחחח 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבריינים, שופוני יא נאס, כל הערסים המקומיים אוהבים להסתובב בארצות ערב ולשחק אותה ראייס. משרד החוץ צריך להתערב?
    סגור
  • 2.
    נהדר. זה שלום עם מוסלמים
    Tembel 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סעו, בזבזו שם את הכסף שחסכתם לעת צרה, בתמורה תקבלו בזיונות, רדיפות ושנאה. כמו בירדן. נותנים להם מים בכמות כפולה מההסכם. בתמורה הם שורפים דגלי ישראל, מצביעים נגדנו באו"ם ומבריחים נשק למחבלים...
    סגור
  • 1.
    איזה מוכר. אפילו google לא יודעת מי זה.
    ישראלי 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עכשיו לא יהיה מוכר.
    סגור