ויראלי

יובל המבולבל מתאבל: "קשה לתפוס את זה, יום נורא"

כוכב הילדים טען בווידאו שהעלה: "ערב תשעה באב החלטתי לבוא לכאן לירושלים כדי להבין למי אני שייך, להתאבל, להתאבל על היום הנורא הזה, הגלו אותנו, החריבו לנו את בית המקדש, קשה לתפוס את זה אבל זה חלק מאיתנו"
מערכת ice |  5
כוכב הילדים, יובל המבולבל (צילום פלאש 90)
על רקע הכותל המערבי, יובל המבולבל העלה וידאו לאינסטגרם שלו בו סיפר על המצב במדינה בצל הסכסוך בין תומכי הרפורמה המשפטית למתנגדיה ועל ההחלטה של רבים לבזות את תשעה באב, אחד הימים הקדושים לעם היהודי.
כוכב הילדים טען: "ערב תשעה באב החלטתי לבוא לכאן לירושלים כדי להבין למי אני שייך, להתאבל, להתאבל על היום הנורא הזה, הגלו אותנו, החריבו לנו את בית המקדש, קשה לתפוס את זה אבל זה חלק מאיתנו".
 
עוד הוא אמר בסרטון: "עם שלא זוכר מאיפה הוא בא, לא יודע גם לאן הוא הולך. אחרי 2000 שנה חזרנו לארץ שלנו, אנחנו צריכים להפיק את הלקחים, כמה שזה נשמע קלישאה, רק שלום ואחדות בינינו יקחו אותנו לעתיד טוב יותר, עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עמו ישראל ואמרו אמן".
באותו הנושא, לרגל תשעה באב, ארגון "גשר" פרסם סקר הבודק את מצב הרוח בארץ סביב הרפורמה המשפטית. על פי הסקר, שבוצע על ידי חברת הסקרים "לזר מחקרים" בראשות ד"ר מנחם לזר, רוב הציבור נותן ציון נמוך מאוד  - 3.7 מתוך 10 - לממשלה בכל הקשור למשבר החברתי והאחדות בעם בעקבות החקיקה. בקרב מצביעי הקואליציה, הממשלה קיבלה 5.7, בעוד מצביעי האופוזיציה העניקו 1.2.
בנוגע לשאלה כיצר ניתן לפתור את הסכסוך סביב הרפורמה, 36% מהציבור הישראלים אמר קודם כל הפוליטיקאים, 23% אמרו בחירות חדשות ו-18% סבורים שהמשבר ייפתר על ידי האזרחים. 
כ-25% ממצביעי האופוזיציה סבורים הידרדרות במצב הביטחוני תהיה הגורם לסיום המשבר. 13% סבורים שהמשבר החברתי יסתיים באסון בזמן ההפגנות ו-11% אמרו שהוא יסתיים בוויתור. 
"הסקר הנוכחי מעיד, כי הציבור הרחב רואה את החשיבות הגדולה באחדות ישראל, בעוד ממשלת ישראל הזניחה נושאר זה. כל זה מוביל לאחד מהקרעים החברתיים הגדולים ביותר שידענו מימינו", ציין מנכ"ל "גשר" אילן גאל דור – "כל זה מוביל לאחד הקרעים החברתיים הגדולים ביותר שידענו מימינו. אנחנו רואים בסקר נתונים מדאיגים מאוד, כמו העובדה שרבע מהעם אינו מעוניין להידבר עם אנשים מהצד השני של המפלגה הפוליטית. אבל לעומת זאת, אנו רואים גם לא מעט צדדים חיוביים, כמו העובדה שמרבי העם עוד מאמין שהמשבר הנוכחי יסתיים בפשרה ושרוב העם עדיין רוצה לדבר ולשמוע א הצד השני".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יובל אתה איש אמונה ?? תבורך
    אבייב 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו בחורבן בית שלישי ?? ארץ אוכלת יושביה .ישנם בננו ערב רב ????. עם ישראל חי וקיים בעז"ה ?? ????????????
    סגור
  • 4.
    מילה לא שמעו ממנו
    שיתאבל על הילד שהרג 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרג ילד בתאונת דרכים מיותרת רק כי לכאורה היה לא מאוזן ...
    סגור
  • 3.
    ב שבע
    סשי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבורי בוגי
    סגור
  • 2.
    יובל התבלבל...איזה הצגות,פתט. (ל"ת)
    מביך 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    יובל מבולבל (ל"ת)
    רבקה קיש 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור