ויראלי

קובי פרץ מתפוצץ על המפגינים: "אפסים עלובים, גרועים ממחבלים"

הזמר קובי פרץ תקף בחריפות את המפגינים ששברו את שמשת הרכב האחורית של אם שנסעה ברכב עם שלושת ילדיה שהגיבו בבהלה גדולה ובכי היסטרי: "עד לילדים, מבוגרים ונשים. עלובים שכמותכם, חתיכת נמושות פחדנים, רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה"
מערכת ice |  9
קובי פרץ (צילום רונן אקרמן)
מפלס האלימות ממשיך לעלות, כאשר אמש (שני) נרשם אירוע מזעזע נוסף, במסגרתו מפגינים נגד הרפורמה המשפטית התנפלו על רכבה של אם עם שלושת ילדיה וניפצו באלימות את שמשת הרכב האחורית, מה שגרם לבהלה גדולה ובכי היסטרי מצד הילדים, כאשר התיעוד הקשה גרם לזעזוע גדול ברשתות החברתיות, כולל מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו ובנו, יאיר נתניהו, שהגיבו לתקיפה המדוברת, כמו גם הזמר קובי פרץ, שהתפוצץ ויצא למתקפה קשה נגד המפגינים.
בנימין נתניהו העלה את הסרטון המדובר לרשתות החברתיות השונות וכתב: "זאת לא הדרך", בעוד בנו, יאיר נתניהו, כתב באינסטגרם לצד הסרטון הקשה: "בירושלים. שימו לב איך נוהגים 'מפגיני' השמאל מול אישה עם שלושה ילדים קטנים ומפוחדים, אשר נקלעה לרוע מזלה לכביש שהם החליטו לחסום. אין סרטון שמתמצת יותר טוב את ה'מחאה' הזו... חשוב לצפות עד הסוף".
הזמר קובי פרץ הגיב לפוסט של יאיר נתניהו וכתב כך: "התאפקתי לא לרשום ולא להגיב על מה שראיתי עכשיו, אבל עד לילדים, מבוגרים ונשים. עלובים שכמותכם, אתם חכמים על נשים וילדים חתיכת נמושות פחדנים, רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה, אתם הבושה הכי גדולה שיש לנו במדינה, צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם חבורת הזבל שכמותכם. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר... 'ערב רב' עליכם זה נאמר. עוקרי ועוכרי ישראל נמאסתם ואתם קרובים מאוד ליפול לתהום הכי גדולה שאין דרך חזרה ממנה. מושחתים נמאסתם".
במסגרת הסרטון, לאחר שבירת השמשה האחורית, נשמעים הילדים צורחים בהיסטריה ובוכים: "אמא הם שברו את השמשה! די אמא!", בעוד האם הגיבה גם היא בהלם מוחלט: "וואי אני לא מאמינה... מי עשה את זה? מי שעשה את זה ישלם על זה". כל זאת כידוע על רקע מעבר החקיקה לביטול עילת הסבירות שהובילה להפגנות ענק בהן נרשמו עימותים אלימים בין המשטרה למפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט, וכמו כן, גם אחרי דריסת המפגינים והירי באוויר של קב"ט קיבוץ חצרים, ששלף את נשקו האישי וירה מול מפגינים ימניים.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אסור שאלימות תגיע למצב כזה אני מגנה זאת
    שיראל 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי זה קרה.בענייןנקובי םרץ בושהדל פוסט מגינים בכפר סבא נדרסו איפה גנוי? יאיר נצניהו ומכונת הרעל, מאות בוטים, עם גועל נפש. קובי פרץ למה לא פירסמת פוסט גינוי לאחריםנשנםגע?
    סגור
  • 7.
    צודק בהחלט!!! משחקים אותה יפי נפש. הם בריונים אלימים. (ל"ת)
    דנית 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    קובי פרץ המרוקאי צדיק הגנב, בגיבוי נתניהו הרמאי חחחח...
    מושון 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מי בא להטיף מוסר ,הם ,מזכיר לי את אנשי ארגוני הפשע שכאשר מגיעים למשפט הינם חובשי כיפות וזאת למה?!! גם כאן לוקח מקרה ומאשים את כלל המפגינים .ובאם אומר שכל המרוקאים גנבים בגלל גנב אחד ששמו קובי פרץ מה תגיד! יה אפס
    סגור
  • 5.
    עוד "בלונד" אחד שמדבר -
    אריה 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אתה יכול להיות תאום זהה לנבל יאיר -שניכם קופים החולקים את אותם ערכים של "לא ראיתי לא שמעתי" - ומה עם אירוע הדריסה של אתמול??? זה בסדר בלונדי??? והבריונים שהליכוד שולח (בלי שמות ....) בין כה וכה אתם לא רואים. בקיצור - עוד אפס שמתחבר לחבורת אפסים תאבי כ.כ.כ
    סגור
  • 4.
    קובי פרץ
    יוסי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חתיכת כלום ושום דבר תגנה את כל האלימות משני הצדדים אז נאמין לך שאת לא ביביסט לקקן... אבל כנראה שאתה ביביסט לקקן
    סגור
  • 3.
    קובי פרץ
    מוש 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עבריין מורשע שישב בכלא + בור ועם הארץ= מרוקאי = בבון = ליכוד.
    סגור
  • אתה בעצמך גזען בור ואידיוט גמור
    מרוקאי שלא סופר אותך 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתה בעצמך גזען בור ואידיוט גמור ואני נמנע מלהעליב את הבבונים
    סגור
  • 2.
    המושחת ומעלים המס מדבר (ל"ת)
    ביבי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    אנרכיסטים מסריחים
    אבי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 5
    גיס חמישי אויבי העם. טינופות
    סגור