ויראלי

נטלי דדון זועמת: "ספגתי בזיונות, הקרבתי את הפרנסה שלי"

נטלי דדון חטפה אש מעוקביה וחליטה לא להישאר חייבת. "נשברתי פה  שם, אבל תנו לי רגע- כי אם אין אני לי מי לי"
מערכת ice |  4
נטלי דדון (צילום שירן פרץ)
הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון יוצאת בפוסט נוקב אחרי הודעה תוקפנית שקיבלה ובה נשאלה אם "הקרבת משהו באמת בשביל המדינה, חיים או מוות?". בעקבות כך פרסמה באינטסגרם פוסט ארוך וקשה ובו פירטה את הדברים שלדעתה הקריבה בשנים האחרונות ובין היתר חשפה סירוב של משרדי פרסום וערוצי טלוויזיה לעבוד איתה.
נזכיר כי דדון התחילה סביב מבצע שומר החומות לעסוק בפעילות פרו ציונית נרחבת ברשת ואף קיבלה את הכינוי "ציונה". לאורך השנים היא תמכה באופן מובהק בצד הימני של המפה הפוליטית ופעלה בהסברה בסגנון ימני.
דדון כתבה, "זהו, חייבת להגיב והפעם ארים לעצמי והכי גבוה! מחול שדים עוטף אותי. ספגתי וספגתי ועודני סופגת - סופג בזיונו… בהחלט, עמדתי איתנה בזכות האמונה. נשברתי פה  שם,אבל תנו לי רגע- כי אם אין אני לי מי לי".
"אני גאה בשנתיים וחצי בהן זכיתי להקרא תומכת לחימה, בהן נשאתי נשק בשירותי על גבולות המדינה בהיותי תצפיתנית,אני גאה שגם החזקתי עד גיל 33 במילואים ומוכנה גם לחזור מתי שרק יקראו לי. צהל הוא לא אדם כזה או אחר והוא לא נתון לסחיטה. כל בורג במערכת חשוב באותה המידה ולא יכול להתקיים בלי האחר! כולל תפילה!
"שום טייס לא יותר טוב מאיש תחזוקה ויותר מזה - אתם מזלזלים רק בעצמכם אם אתם מזלזלים ולו באדם המנקה את רחובותינו למען אורח חיינו. וברמה האלוקית אין כאן נשמה אחת מיותרת! אז אם הקרבתי?!כן! שנתיים וחצי מחיי ומוכנה לעשות עוד שירות כדי שאברך ישב ויתפלל עליי ועל עמי יומם ולילה - כזאת אני,יהודיה מאמינה!"

"אם הקרבתי?!כן! ומבלי למצמץ כשהבנתי שיהודים זקוקים לעזרה באוקראינה המופגזת! בעוד אנשים רבים ישבו על התחת בסלון ופיזרו עליי חושך שמא תפסתי להם מושב במטוס. אם הקרבתי?!כן! אני יושבת בבית לאחר שסרבתי להמשיך לקחת חלק בתוכנית שאהבתי בערוץ 13- משרדי פרסום ממליצים לא לעבוד איתי! קמפיינים בוטלו לי!!! מגזינים שהתנוססתי על שעריהם נכנסים בי וערוצי בידור החרימו אותי! (לא כולם) ״קחי אחריות על דעותיך״ נאמר לי לא פעם . לוקחת.
"אם הקרבתי?!כן! בכל יום אני מאבדת עוד ״חבר". ועוד חברה. אנשים שזרמו לי בדם! מהרגע בו בחרתי לומר את דעותי… יש שיאמרו שאלו לא חברים- עדיין,הקרבה.
"אם הקרבתי?!כן! שנתיים אחרונות בהסברה ומלחמה עיקשת נגד האנטישמיות בעוד אני ומשפחתי חוטפים איומים בהודעות מזעזעות! שלרוב אני מסתירה אפילו מבן זוגי. הקרבה שאני גאה בה כל כך!
"אם הקרבתי?!כן! את פרנסתי, את הנכסים הדיגיטליים שלי, את זמני ונשמתי למען המדינה הזאת שאני אוהבת כל כך, למען העם הזה שלמרות הכל אלחם למענו לא פחות מטייס או רופא!
"ואתם יודעים מה תנו לי לעשות תיקון קל לא הקרבתי,זכיתי. מה שהלך משם יבוא מכאן, אין יותר מדויק מהבורא ואם לא תבוא הצלה לעם ישראל מאחת היא תגיע מהאחר, משני הצדדים צריכים לקום ולומר די, מה שנאלץ לעבור תלוי רק בנו ובהבנה שכולנו כאן אחים, אחיות, משפחה אחת גדולה!!!
"כן,גם אם אנחנו לא על אותה משבצת ובאותו הצד. תודה לאל שאנחנו לא כת, סהכ משפחה עם חילוקי דעות. אוהבת אתכם, אתם ראויים ככה מבלי להקריב כלום ושום דבר!"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פסיכית עם קבלות!! עופי לנו מעיינים. (ל"ת)
    בלתי נסבלת 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אוי אוי אוי
    ביש גד"א 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביביסטית הבכינית, עם חישובי כדאיות שלא עלו יפה. פתאום הבינה שזה לא הולך כל קל. מה דרך אגב עם התביעה שזרקו אותך מבית קפה בגלל "דעותיך"? או שסתם התעלקת על העובדים שם? לצערך הכל מצולם אז גם לשקרנות שלך יש גבול. אולי תחברי למני שונא האשכנזים, ותופיעו ביחד? אתם כל כך מתאימים!
    סגור
  • 2.
    שטופת מח מסכנה (ל"ת)
    אומללה 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    האמת מי את כלום עם שום דבר רקדנית זולה בתכנית רדודה
    יקי 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תעשי טובה לך ולנו צאי לנו מהחיים למה את חופרת כל יום כל היום תתעלקי לך על איזה מיליונר ותעזבי אותנו בשקט לא מספיק צרות יש פה
    סגור