ויראלי

הזמר האהוב נשבר: "הטרגדיה היא שזה לא הפיך"

הזמר קובי אוז, סולן להקת 'טיפקס', יצא למתקפה נגד הממשלה על רצונה לבטל את עילת הסבירות: "הטרגדיה היא שזה לא הפיך. אם תעבור עילת הסבירות מן העולם והפוליטיקאים שהתנגדו לה יקבלו רוב גדול בבחירות הבאות, ברור שהם לא יחזירו את הגלגל לאחור. כמו שאחרי הביקורת על גודל הממשלות הם לא יצרו ממשלה קטנה. הפוליטיקאים ככלל נרקומנים של כוח ולעולם לא יוותרו על כוח שנוסף להם. לא הפיך!"
מערכת ice |  5
קובי אוז (צילום פלאש 90)
אחרי שהכנסת העבירה הלילה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות, ארגוני המחאה פתחו אמש (שלישי) ב"יום שיבוש" ברחבי הארץ, עם חסימות כבישים ופעולות הפגנה ברחבי הארץ. בסביבות 6 בבוקר הקימו מפגינים "עיר אוהלים" במחלף הסירה שפונתה זמן קצר לאחר מכן על ידי המשטרה. 
מי שהגיב להפגנות, וכמו כן, לחוקי הרפורמה המשפטית, הוא סולן להקת 'טיפקס', קובי אוז, שכתב בטוויטר: "הטרגדיה היא שזה לא הפיך. אם תעבור עילת הסבירות מן העולם והפוליטיקאים שהתנגדו לה יקבלו רוב גדול בבחירות הבאות, ברור שהם לא יחזירו את הגלגל לאחור. כמו שאחרי הביקורת על גודל הממשלות הם לא יצרו ממשלה קטנה. הפוליטיקאים ככלל נרקומנים של כוח ולעולם לא יוותרו על כוח שנוסף להם. לא הפיך!".
 
המשטרה מסרה עדכון עצורים במחאות נכון לשעה 14:50, על פיו עד עתה נעצרו 66 חשודים, כאשר 7 שוחררו, שהשתתפו במחאות והפרו את הסדר הציבורי. שוטרי משטרת ישראל פועלים מאז שעות הבוקר המוקדמות במספר רב של מוקדים בהם מתרחשות הפרות סדר.

במהלך הפרות הסדר נעצרו 66 חשודים: 33 חשודים נעצרו בהפרות סדר המתקיימות במחוז ת״א,  16 חשודים נעצרו במהלך הפרות סדר המתקיימות במחוז מרכז, 10 חשודים נעצרו בהפרות סדר המתקיימות במחוז ירושלים, 7 חשודים נעצרו בהפרות סדר המקיימות במחוז חוף.
מהמשטרה נמסר כי: "משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי, שיבוש הסדרי התנועה וסיכון כלל משתמשי הדרך".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מ"אוזן" ל"אוז" מראה התחנפות לשמאל כדי שישדר אותך במדיה
    עצם העובדה שהפכת שמך 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קנינו אהבל סה טו
    סגור
  • 4.
    אוי אוי אוי
    לאה 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קובי, הכל יהיה הסדר. תהיה דמוקרטיה ותמשיך ליתור ולעשות לנו כיף
    סגור
  • 3.
    Kobi Os
    kululu 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קובי, עזוב אותך מפוליטיקה, תתעסק עם מוסיקה זה הצד החזק שלך. מעניין שגם עליך הצליחו המטרללים לעבוד.
    סגור
  • 2.
    גלותיות ישראלית
    זוכר את השואה 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין רע בעילת הסבירות כשהיא לא מנוצלת לרעה כמו היום, ולכן חשוב לשנות כפי שיאיר לפיד וגדעון סער ואחרים חשבו.
    סגור
  • 1.
    שקובי אוז יתעסק במוזיקה (ל"ת)
    ישראלי 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור